Ik wil jullie waarschuwen voor een hosting bedrijf waar ik helaas in zee ben gegaan vorig jaar! 1T3 is een amerikaanse hosting bedrijf die goedkope hosting aanbied. Maar het blijken oplichters te zijn! Helaas ben ik daar te laat achtergekomen. Als je nergens last van hebt merk je niks maar heb je problemen met je hosting dan krijg je geen antwoord meer en word je zonder pardon uit de lucht gehaald. Zo zit ik nu 3 weken zonder site en krijg geen reactie meer van hun. Ik heb nu een andere nederalndse hosting bedrijf in de armen genomen maar ze moeten mijn domeinnaam verhuizen en dit gaat niet als 1t3 mijn domeinnaam niet vrijgeeft! Nu heb ik eindelijk wel een mailtje ontvangen op mijn vraag of ze hem vrij willen geven en dit hebben ze gedaan (geloven doe ik het nog niet helemaal) dus hoop dat mijn site eind van de week weer online kan zijn. Maar ik blijk niet de enige te zijn sommige mensen betalen en krijgen ze niet eens hun domeinnaam dus kunnen ze niks beginnen.En nog meer van dit soort geintjes.
Dus wil jullie waarschuwen begin niet aan de hosting van 1t3 hoe aantrekkelijk ze ook zijn qua hosting!!!