Het "aankleden" van je sieraden foto's

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
moon34
Bead Producer
Contacteer:
Het "aankleden" van je sieraden foto's

Bericht door moon34 » za 12 mar 2005 14:19

N.a.v. de foto's die ik plaats, mag ik (gezellig) de nodige pb's ontvangen over hoe ik dat nou toch doe. Vandaar dat ik hier zal proberen uit te leggen welke programma's ik daarvoor gebruik, wie weet heeft men er iets aan ;)

De foto's haal ik van mijn digicam af en bekijk ze dan in "Microsoft Office Picture manager" voor het eventueel draaien e.d.
Daarna stap ik over naar "Ulead photo express My Scrapbook" daar speel ik met achtergrond en kaders.
Als ik dat in elkaar gevogeld heb en ben er tevreden over stap ik over naar "Microsoft Piture It!" voor het invoegen van de tekst.
En dan weer terug naar "Microsoft Office Picture manager" om de foto's te verkleinen voor het plaatsen op de site en op forum ;)

De programma's "Microsoft Office Picture manager" en "Microsoft Piture It!" hebben wij als Software bij de pc gekregen.

Dit lijkt een mega omweg en heel veel werk maar vind het wel meevallen. Tot nu toe heb ik (vind ik) op deze manier de beste resultaten.

Ik hoop dat ik voor een aantal van jullie antwoord heb kunnen geven en dat jullie d'r ook daadwerkelijk wat aan hebben.
Het is gewoon stoeien met foto's in verschillende bewerkins programma's.
Groetjes Monique

@nneke
Bead Intelligent

Bericht door @nneke » za 12 mar 2005 14:24

:shock: . . . ik vind je h???l knap . . . :shock:
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 12 mar 2005 14:26

handig dat je de tips zo post. :) ik ga even kijken naar welke subforum ik het het beste kan verplaatsen, ik denk 'websites maken', dan hebben meer mensen er wat aan. ;)

moon34
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door moon34 » za 12 mar 2005 14:27

Is goed Sandra want wist zelf even niet waar ik het neer moest zetten. En kletspraat wordt altijd wel bekeken ;) Denk krijg vanzelf wel gil als ie verplaatst wordt ;)
Groetjes Monique

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » za 12 mar 2005 19:39

:shock: Wow! Wat een werk zeg! Maar dan heb je wel hele mooie foto's! Wat leuk dat je ons dit allemaal uitlegt! :bedankt:

Gesloten