MSN-groep
'k heb een probleem
Ik wou nieuwe foto's toevoegen aan mijn msngroep, maar ik weet niet meer hoe
eerst kreeg ik zo bericht dat je lid moet zijn om foto's te mogen toevoegen, maar ik ben toch de beheerder, dus moet dat toch mogen? En nadien vond ik niet eens terug hoe ik die foto's moet toevoegen... dus: hullep! 
Ik denk dat je niet aangemeld bent dan.
Dan ziet hij je maar als een bezoeker.
Als je je aanmeldt (rechtsboven) ben je weer beheerder en mag je foto's plaatsen en je welkomstboodschap veranderen etc.
Ik ben benieuwd hoe die van jou eruit komt te zien.
Ik heb trouwens ook een probleem : bij mijn welkomstboodschap heb ik een leuke afbeelding die ik thuis op mijn computer wel zie, maar als ik op mijn werk kijk zie ik die afbeelding niet, alleen maar een rood kruisje. Ik kan 'm dan niet eens meer weergeven.Dat vind ik jammer.
Maar het is wel leuk h?, Madelief?
Dan ziet hij je maar als een bezoeker.
Als je je aanmeldt (rechtsboven) ben je weer beheerder en mag je foto's plaatsen en je welkomstboodschap veranderen etc.
Ik ben benieuwd hoe die van jou eruit komt te zien.
Ik heb trouwens ook een probleem : bij mijn welkomstboodschap heb ik een leuke afbeelding die ik thuis op mijn computer wel zie, maar als ik op mijn werk kijk zie ik die afbeelding niet, alleen maar een rood kruisje. Ik kan 'm dan niet eens meer weergeven.Dat vind ik jammer.
Maar het is wel leuk h?, Madelief?
Bye bye, Ezther.
Maar jouw site ziet er goed uit, Char! Mooie foto's hoor. Ik heb ze allemaal bekeken!
Jij hebt dus dat verdwijnende plaatje opgelost door een HOME-pagina te maken. Slim...
Bij mij werkt dat groups-e-mail adres ook niet. Tenminste, ik had een testmailtje naar mezelf gestuurd, maar die heb ik nooit meer terug gezien.
Jij hebt dus dat verdwijnende plaatje opgelost door een HOME-pagina te maken. Slim...
Bij mij werkt dat groups-e-mail adres ook niet. Tenminste, ik had een testmailtje naar mezelf gestuurd, maar die heb ik nooit meer terug gezien.
Bye bye, Ezther.
Nee hoor, dat plaatje op de Home page is het enige plaatje dat juist wel af en toe verdwijnt. Jammer he. Dan moet ik de foto gewoon weer opnieuw er op zetten.
Enne... dat groups email adres zal misschien wel werken, maar dat wil ik niet gebruiken.
Bedankt voor je compliment, ik hoop spoedig weer wat nieuwe foto's te kunnen plaatsen. (ik heb nog steeds geen digitale camera; ben hard op zoek.)
Enne... dat groups email adres zal misschien wel werken, maar dat wil ik niet gebruiken.
Bedankt voor je compliment, ik hoop spoedig weer wat nieuwe foto's te kunnen plaatsen. (ik heb nog steeds geen digitale camera; ben hard op zoek.)
Groetjes,
Suzanne

Suzanne

Ezther schreef:Pff, verwacht er a.u.b niet teveel van!
Die site stelt niet zoveel voor.
Ik heb er een paar fotootjes opstaan van mijn creaties , en die zijn echt niet zo bijzonder als wat jullie allemaal maken, hoor!
Ik ben nog maar een beginnertje!
Jullie moeten nog even geduld hebben....
Iedereen is een beginner geweest! En ook beginners kunnen erg mooie dingen maken! Ik heb ook nog een msn group, want mijn site is al lang niet meer bijgewerkt... wilde een nieuwe maken maar dat is er nog niet van gekomen. Mijn msn ziet er dus ook niet echt professioneel uit. Maar tis altijd leuk dat je iets kunt laten zien.
Liefs, Petra
Just bead it!

Just bead it!

Ik ben er al druk mee, maar heb eigenlijk helemaal geen tijd nu.
Over twee weken heb ik vakantie, dan zal ik hem afmaken.
1 vraagje: Als ik naar mijn groep ga kom ik als eerste in het scherm "nieuw". Maar dat wil ik niet. Ik heb een startpagina gemaakt waar ik iedereen wil laten beginnen. Nu zoek ik bij al mijn beheerdersmogelijkheden , maar ik kan nergens vinden waar je in kan stellen welke pagina je als startpagina wil. Of zie ik het over het hoofd?
Want bij andere groepen ga ik soms gelijk naar "Home" of naar "afbeeldingen". Wie kan mij helpen?
Over twee weken heb ik vakantie, dan zal ik hem afmaken.
1 vraagje: Als ik naar mijn groep ga kom ik als eerste in het scherm "nieuw". Maar dat wil ik niet. Ik heb een startpagina gemaakt waar ik iedereen wil laten beginnen. Nu zoek ik bij al mijn beheerdersmogelijkheden , maar ik kan nergens vinden waar je in kan stellen welke pagina je als startpagina wil. Of zie ik het over het hoofd?
Want bij andere groepen ga ik soms gelijk naar "Home" of naar "afbeeldingen". Wie kan mij helpen?
Bye bye, Ezther.
Jij weet er veel van!
Maar..dat schuiven had ik al geprobeerd.En dat "nieuw" kan je niet veranderen.
Ik geloof dat ik het al heb opgelost:het lag aan de snelkoppeling op mijn bureaublad die ging nog naar de oude pagina toe.
Duhh.
Morgen op mijn werk nog maar even testen.
Ik moet maar es gaan slapen nu. Doei.
Maar..dat schuiven had ik al geprobeerd.En dat "nieuw" kan je niet veranderen.
Ik geloof dat ik het al heb opgelost:het lag aan de snelkoppeling op mijn bureaublad die ging nog naar de oude pagina toe.
Duhh.
Morgen op mijn werk nog maar even testen.
Ik moet maar es gaan slapen nu. Doei.
Bye bye, Ezther.