MSN-groep
h? Madelief (en andere ge?nteresseerden) guess what????
HET IS GELUKT!!
Terwijl iedereen voetbal aan het kijken was, heb ik het mooi voor elkaar gekregen om een groep te maken. Ik ben zo blij!
Er staan al wat fotootjes op, maar ik had wel zoiets van: "Ja...en nu???"
Eigenlijk zijn mijn creaties nogal zielig vergeleken met wat anderen allemaal fabriceren, en ik weet helemaal niet wat ik nu allemaal met zo'n groep kan, maarrr..'t is wel gelukt! Zo zie je maar weer...de aanhouder wint
HET IS GELUKT!!
![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
Er staan al wat fotootjes op, maar ik had wel zoiets van: "Ja...en nu???"

Eigenlijk zijn mijn creaties nogal zielig vergeleken met wat anderen allemaal fabriceren, en ik weet helemaal niet wat ik nu allemaal met zo'n groep kan, maarrr..'t is wel gelukt! Zo zie je maar weer...de aanhouder wint

Bye bye, Ezther.
heej, super! Onmiddellijk toen ik dit las heb ik nog eens geprobeerd en bij mij lukte het ook!!! Waarschijnlijk zijn hun fouten nu weggewerkt ofzo! Ik snap wel wat je bedoelt, mijn creaties verdwijnen ook in het niets bij die van de anderen, maar we leren erdoor h?
En nu kan je tenminste al wat laten zien!!

Ik DENK dat het gewoon steeds overbelast was. Ikzelf deed gewoon exact hetzelfde als de andere keren . Maar omdat h??l Nederland dinsdagavond voetbal aan het kijken was en ik helemaal in m'n eentje op MSN was
, liep het lekker soepel. Zit het nu allemaal een beetje uit te proberen. Wat ik er wel en niet mee kan. Ik vind het wel leuk, en ben blij dat het gelukt is. Bedankt voor jullie support (Om maar even in de voetbalsfeer te blijven).

Bye bye, Ezther.