website laten maken

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » ma 25 jun 2007 16:59

mijne was €5,95 bij webstekker.nl voor 1 jaar!!
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Tara
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Tara » ma 25 jun 2007 18:05

Goedkoop voor jullie, dames, maar voor mij is dit prima en dit bedoel ik goed, hoor :D . Ik heb natuurlijk geen recht van spreken omdat ik een officieel bedrijf ben. Maar goed, ik zie inderdaad genoeg mooie sites die betaalbaarder zijn. Enne ......Kralie, als je enkel kettingen verkoopt is het voor jou denk ik ook niet rendabel, dan kost het je wrsch. veel te veel, wat ik me heel goed kan voorstellen. Succes verder met zoeken :duimen:
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

[D]a.n.a.
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door [D]a.n.a. » za 07 jul 2007 12:12

Als je een website wilt laten maken én met winkelwagen moet je echt wel op een behoorlijke som gaan rekenen.

Ik zou eerst proberen om een website in kladblok te maken of een andere editor (geen dreamweaver e.d. want anders begrijp je alsnog niet hoe de site in elkaar zit en kan je het niet aanpassen) met html. Iemand gaf http://www.mijnhomepage.nl" onclick="window.open(this.href);return false; als voorbeeld en dat is misschien wel het beste voorbeeld, maar er zijn er nog veel meer.

Daarna zou ik pas er aan denken om een site te laten maken, je weet namelijk nooit of je veel klanten zult trekken en dan is het weggegooid geld als je daar minimaal 400 euro aan uitgeeft.

Ik weet van mijn broer, die codeert websites, dat hij zijn opdrachten via een forum krijgt. Volgens mij is het daar ook een soort 'bied' methode en ben je op zo'n forum goedkoper uit.

Veel succes

Gesloten