Ava zit niet in nederland geloof ik !
Maar vraagje aan missaqua, welke scanner gebruik jij??
Mijn foto?s worden nou niet echt mooi en duidelijk met die van mij...
Wat ik ook doe, heb wat hier stond al+ allemaal uit geprobeerd.
goed genomen heldere foto's van je eigen creatie voor de web
-
- Bead Interested
- Contacteer:
- tinda
- Bead Starter
- Contacteer:
ik heb zojuist een tip gekregen van iemand uit Canada.
Zij legt haar sieraden in een grote tupperware doos . Zo'n witte doorschijnende ( niet doorzichtig !)
Het daglicht of het licht van een lamp word door de wanden van de doos gefilterd en zo heb je een resultaat zonder weerkaatsing .
Natuurlijk moet de doos groot(bodem) en hoog(filter) genoeg zijn . Je kan de ondergrond aanpassen naar je eigen voorkeur .
Het zijn feitelijk alleen de wanden die je nodig hebt om het licht egaal te filteren .
Ik ga het proberen ...nu opzoek naar een doos .

Zij legt haar sieraden in een grote tupperware doos . Zo'n witte doorschijnende ( niet doorzichtig !)
Het daglicht of het licht van een lamp word door de wanden van de doos gefilterd en zo heb je een resultaat zonder weerkaatsing .
Natuurlijk moet de doos groot(bodem) en hoog(filter) genoeg zijn . Je kan de ondergrond aanpassen naar je eigen voorkeur .
Het zijn feitelijk alleen de wanden die je nodig hebt om het licht egaal te filteren .
Ik ga het proberen ...nu opzoek naar een doos .

Laatst gewijzigd door tinda op vr 05 nov 2004 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Linda
" A Joy shared is a joy doubled." (Goethe)
to bead ...or not to bead ....
" A Joy shared is a joy doubled." (Goethe)
to bead ...or not to bead ....
- duckie1000
- Bead Anonymous
- Contacteer:
bij mij lukt het nog steeds niet!
hoi..ik heb al vanalles geprobeerd, maar als ik het overdag doet dan valt er een streep over de foto. als ik de gordijnen dan dichtdoe dan zie ik niets meer op de foto. scannen lukt ook al niet. ik ben echt hopeloos. weet iemand iets?