couter of teller
- danielle
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Ja, dat viel mij ook al op. Ik ben zelf heel blij met netstat. Die gebruik ik voor mijn eigen sieradensite. Helaas werkt die dus niet bij msn. Althans dat was wel 2 jaar geleden. Heb het daarna niet meer geprobeerd. Viel me wel op dat als je zoekt met google er heel veel sites zijn met counters ed. Wie weet zit daar nog wat anders tussen. Is wel ffe een uitzoekwerkje. 
Groetjes, Danielle
Hoi Brides,
natuurlijk probeer ik je te helpen.
Danielle heeft mij toch ook geholpen.
En als het mij gelukt is, dan moet het bij jou zeker ook lukken.
Het plaatsen van die easy hit counter is echt niet moeilijk.
maar voordat ik mij ga verdiepen in hoe ik het jou moet uitleggen:
ik heb je msn site even bekeken: op welke pagina wilde je die teller plaatsen ? Ik zie bij jou geen tekstpagina. Je moet een bepaalde code kopieeren in HTML en die op je webpagina plaatsen, dus ik denk dat je er eerst voor moet zorgen dat je een tekstpagina hebt. Ik weet het niet zeker hoor want ik ben geen webdesigner en heb zelfs nog nooit een echte website gemaakt.
Ik zou dat eerst even proberen, dus op je MSN site: ga naar instrumenten voor beheerder en kies voor pagina toevoegen. Voer daar wat tekst in en sla het op. (je kunt het later altijd veranderen) Onderaan staat ook zo,n vakje met html code dat je kan aankruisen.
Ik wacht eerst even je antwoord af, want ik weet ook niet wat je al wel en niet geprobeerd hebt. Misschien dat je mij kan aangeven waar het vastloopt?
natuurlijk probeer ik je te helpen.
Danielle heeft mij toch ook geholpen.
En als het mij gelukt is, dan moet het bij jou zeker ook lukken.
Het plaatsen van die easy hit counter is echt niet moeilijk.
maar voordat ik mij ga verdiepen in hoe ik het jou moet uitleggen:
ik heb je msn site even bekeken: op welke pagina wilde je die teller plaatsen ? Ik zie bij jou geen tekstpagina. Je moet een bepaalde code kopieeren in HTML en die op je webpagina plaatsen, dus ik denk dat je er eerst voor moet zorgen dat je een tekstpagina hebt. Ik weet het niet zeker hoor want ik ben geen webdesigner en heb zelfs nog nooit een echte website gemaakt.
Ik zou dat eerst even proberen, dus op je MSN site: ga naar instrumenten voor beheerder en kies voor pagina toevoegen. Voer daar wat tekst in en sla het op. (je kunt het later altijd veranderen) Onderaan staat ook zo,n vakje met html code dat je kan aankruisen.
Ik wacht eerst even je antwoord af, want ik weet ook niet wat je al wel en niet geprobeerd hebt. Misschien dat je mij kan aangeven waar het vastloopt?
Groetjes,
Suzanne

Suzanne

hoi,
Ik nog even wat uitgeprobeerd.
Bij Wat is Nieuw/welkomstbericht moet het ook lukken.
je moet bij het bewerken van de pagina eerst het vakje aankruisen voor HTML onder aan de pagina. Dan de code voor de counter plakken. Dan HTML weer uitschakelen. Dan de pagina opslaan. En dan moet ie er op staan.
Ik nog even wat uitgeprobeerd.
Bij Wat is Nieuw/welkomstbericht moet het ook lukken.
je moet bij het bewerken van de pagina eerst het vakje aankruisen voor HTML onder aan de pagina. Dan de code voor de counter plakken. Dan HTML weer uitschakelen. Dan de pagina opslaan. En dan moet ie er op staan.
Groetjes,
Suzanne

Suzanne

- moon34
- Bead Producer
- Contacteer:
Dank je wel voor deze tip................. heb nu ook een counter op mijn page staandanielle schreef:hihi, ja dat klopt. De account is inmiddels een tijdje inactief. Het ging mij meer om het plaatje.
Dit is overigens de directe link voor het aanmelden van de counter...
http://www.bravenet.com/global/login.ph ... me=counter" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Monique