MSN-groep
Ik heb geen moeite gehad met het aanmaken van een msn site. Het enige wat ik vervelend vind is dat de foto's er soms afvliegen. Ik heb gemerkt dat het niet gebeurt bij foto's die in een fotoalbum staan, wel soms als je ze ergens bij een stuk tekst plaatst.
Laatst gewijzigd door hennie op do 10 jun 2004 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb geen enkel probleem gehad met het maken van mijn MSN-site. Ik heb alleen net als bij hennie last van mijn welkomstfoto die af en toe verdwijnt. Maar in de albums blijven de foo's gelukkig zichtbaar.
Ik heb zojuist ook geprobeerd een nieuwe groep te maken. Het lukt mij binnen 3 minuten. Ik denk zelfs dat je hem nu kan bekijken
http://groups.msn.com/Knotsgekkesieraden/_whatsnew.msnw" onclick="window.open(this.href);return false; Je moet eerst een netpaspoort hebben. Vervolgens moet je een aantal pagina's met vragen doorlopen. MISSCHIEN HEB JE VERGETEN AKKOORD TE GEVEN VOOR DE GEDRAGSCODE? Dat is de laatste vraag die je moet beantwoorden.
Zou het daar aan kunnen liggen?
Nu, moet ik weer even kijken hoe ik die site weer verwijder.
Groetjes,
Suzanne
Ik heb zojuist ook geprobeerd een nieuwe groep te maken. Het lukt mij binnen 3 minuten. Ik denk zelfs dat je hem nu kan bekijken
http://groups.msn.com/Knotsgekkesieraden/_whatsnew.msnw" onclick="window.open(this.href);return false; Je moet eerst een netpaspoort hebben. Vervolgens moet je een aantal pagina's met vragen doorlopen. MISSCHIEN HEB JE VERGETEN AKKOORD TE GEVEN VOOR DE GEDRAGSCODE? Dat is de laatste vraag die je moet beantwoorden.
Zou het daar aan kunnen liggen?
Nu, moet ik weer even kijken hoe ik die site weer verwijder.
Groetjes,
Suzanne
Mooi is dat! Jou lukt het gewoon.
Ik moest wel lachen, het zag er leuk uit!
Ik dus ook gelijk proberen...niks hoor!
Kom deze keer weer niet verder dan de eerste vragenlijst. GRR.
Soms kom ik wel verder, vergeet niet gedragscode, (scroll zelfs een beetje zodat het net lijkt alsof ik het echt aan het lezen ben
), heb mijn beveiliging aangepast zoals stond bij de helponderwerpen.
Ik weet het niet meer hoor!

Ik moest wel lachen, het zag er leuk uit!
Ik dus ook gelijk proberen...niks hoor!
Kom deze keer weer niet verder dan de eerste vragenlijst. GRR.
Soms kom ik wel verder, vergeet niet gedragscode, (scroll zelfs een beetje zodat het net lijkt alsof ik het echt aan het lezen ben

Ik weet het niet meer hoor!
Bye bye, Ezther.
Ja, ik doe dat ook altijd pas nadat ik uren en uren zelf geprobeerd heb.
Dat is jammer van de tijd maar je leert er misschien wel van!
Misschien ging het bij mij zo makkelijk omdat ik al een netpaspoort heb. Als jij je daar nieuw aangemeld hebt en je hebt problemen met het wachtwoord, dan zit het probleem misschien niet echt in het maken van de site, maar ergens anders.
Het is van hier uit ook moeilijk te beoordelen. Ik zou dus maar niet meer te veel tijd verspillen. Misschien weten de professionels het.
Succes.
Suzanne
Dat is jammer van de tijd maar je leert er misschien wel van!
Misschien ging het bij mij zo makkelijk omdat ik al een netpaspoort heb. Als jij je daar nieuw aangemeld hebt en je hebt problemen met het wachtwoord, dan zit het probleem misschien niet echt in het maken van de site, maar ergens anders.
Het is van hier uit ook moeilijk te beoordelen. Ik zou dus maar niet meer te veel tijd verspillen. Misschien weten de professionels het.
Succes.
Suzanne