stadspost is sandd één van de grootste concurent van tntEliina schreef:bij ons komt 's ochtends ook heel soms 'stadspost'.. ik weet ook niet wat dat is.
Visitekaartjes vistaprint
- marjolein75
- Bead Believer
lijkt me stug, er staat toch niet de naam, adres en postcode van de buurvrouw op?Ezther schreef:Zou het niet per ongeluk bij een buurman/buurvrouw in de brievenbus terecht kunnen zijn gekomen,
dat die het pakje heeft opengemaakt en er toen achter kwam dat het niet voor hem/haar was en ze toen bij jou in de bus heeft gedaan?
het is nog vreemder dat het bezorgd is terwijl jij thuis bent, even aanbellen en afgeven kosten toch niet meer dan 4 minuutjes?

Groetjes Marit
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Heb je je adres op de visitekaartjes staan? Voor hetzelfde geld is het pakje gedumpd en is iemand zo vriendelijk geweest het gevondene bij je in de brievenbus te dumpen.
Ook al mijn bestellingen zaten per artikel in een heel stevig doosje, konden niet door de bus en zijn bij de buren afgegeven...
Ook al mijn bestellingen zaten per artikel in een heel stevig doosje, konden niet door de bus en zijn bij de buren afgegeven...
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- marjolein75
- Bead Believer
-
- Bead Professional
- Contacteer:
bij mij bezorgd de TNT de post van vistaprint niet, dit zijn mensen die ook de wehkamp enzo bezorgen.
Bericht terug krijgen van vistaprint kan je ook vergeten,ik heb eens een zending niet ontvangen (vorig jaar)en dar heb ik 1 x een reactie op gekregen dat ze ermee bezig waren en daarna nooit meer!!!!
het is dat ze zo verschrikkelijk goedkoop zijn anders had ik daar nooit meer iets besteld...
Bericht terug krijgen van vistaprint kan je ook vergeten,ik heb eens een zending niet ontvangen (vorig jaar)en dar heb ik 1 x een reactie op gekregen dat ze ermee bezig waren en daarna nooit meer!!!!
het is dat ze zo verschrikkelijk goedkoop zijn anders had ik daar nooit meer iets besteld...
Groetjes van jolanda
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
ze hadden wel gewoon kleren van de tnt aanGitta schreef:stadspost is sandd één van de grootste concurent van tntEliina schreef:bij ons komt 's ochtends ook heel soms 'stadspost'.. ik weet ook niet wat dat is.

Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
ik weet uit ervaring dat vistaprint verstuurd via sandd
misschien dat je iets kunt bereiken via hun website?
http://www.sandd.nl/page.php?page=1&menu=1" onclick="window.open(this.href);return false;
misschien dat je iets kunt bereiken via hun website?
http://www.sandd.nl/page.php?page=1&menu=1" onclick="window.open(this.href);return false;
groeten anita
Ik heb even gekeken of ik nog het doosje had.
En ja hoor ik had hem nog.
Ik zat fout het word niet bezorgd door tnt, maar door selectvracht.
Dit staat groot op de sticker die op het doosje zit.
Deze brengen ook (zoals eerder vermeld) Wehkamp.
Sandd brengt dit trouwens zeker weten niet.
Ik werk hier namelijk zelf, en heb nog nooit mijn eigen pakje binnen gekregen. Ik heb oa mijn eigen woonwijk. En wij bezorgen geen pakketpost.
En ja hoor ik had hem nog.
Ik zat fout het word niet bezorgd door tnt, maar door selectvracht.
Dit staat groot op de sticker die op het doosje zit.
Deze brengen ook (zoals eerder vermeld) Wehkamp.
Sandd brengt dit trouwens zeker weten niet.
Ik werk hier namelijk zelf, en heb nog nooit mijn eigen pakje binnen gekregen. Ik heb oa mijn eigen woonwijk. En wij bezorgen geen pakketpost.
Ik brand mijn eigen kralen
Groetjes Gitta
Groetjes Gitta