foto's opmaken

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
lisza
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door lisza » di 27 jun 2006 21:54

oke, ik heb de stap genomen om ook een fotobewerkingsprogramma te gaan gebruiken. Mijn vraag aan jullie is nu: hebben jullie het programma allemaal gekocht? Of kun je die ook zelf op cd branden? Ik wil in principe wel een programma kopen, wat raden jullie aan? Is psp ook in het nederlands verkrijgbaar?
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!

Nancy79
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Nancy79 » di 27 jun 2006 21:59

Ikzelf heb PSP mogen overbranden van de ITer van mijn werk... Dus misschien kan je in je omgeving vragen?

Ikzelf vind PSP erg goed (check mijn foto's op mijn site maar voor mogelijkheden) maarja dat is ook het enige programma waar ik redelijk ervaring mee heb ;)
Groetjes Nancy

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » di 27 jun 2006 22:23

Psp is ook in het nederlands te verkrijgen, kijk maar op (zie onder) Je kunt daar de gratis trialversie downloaden. aangezien ik niet over illigale handelingen mag praten moet je me maar PBen hoe je dat kan doorbreken :wink: :wink: :wink:
Persoonlijk vind ik Adobe Photoshop makkelijker. Maar daar moet je gewoon aan wennen en het jezelf aanleren. Maar ik ben ook ooit met psp begonnen hoor!! :P

Groetjes Elina

Hier kan je psp X downloaden. Zal wel weer een nieuwere versie zijn:
http://www.corel.com/servlet/Satellite? ... ads/Trials" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is voor 30 dagen als je langer wil pb mij maar :wink:
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

lisza
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door lisza » wo 28 jun 2006 10:39

ja die heb ik nu gedownload inderdaad. Helaas is deze compueter ( laptop) van mijn ouders en ben ik over 14 dagen het huis uit, dus het heeft voo rmij niet veel zin om het langer te houden. Dan heb ik er toch geen tijd voor. Ik heb de broer van mijn vriend gevraagd of hij er niet aan kan komen, hij si namelijk it'er! Bedankt in ieder geval voor jullie reacties!

Groetjes Lisa, oo ja wilde in nog vragen: is er ook een handleiding of leerboek te koop van PSP?

Diam0nd
Bead Designer

Bericht door Diam0nd » vr 30 jun 2006 21:37

Ik heb PSP 8 en Adobe Photoshop CS2.. Geen idee hoe die 2e werkt. :lol: .. Ben nog steeds dingen aan het uitvogelen. PSP 8 weet ik wel redelijk hoe ik dingen moet doen... Maar Adobe :roll: ..
Groetjes
Afbeelding

lisza
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door lisza » di 04 jul 2006 10:16

Yeeeeeh, ik was zondag jarig en heb van mijn vriend psp x gekregen. We hadden een paar dagen daarvoor al een nieuwe compueter gekocht voor het samenwonene. Daar hebben we hem gisteren op gezet en ik heb al wat foto's kunnen bewerken. Ik heb er ook een handleiding bij gekregen, dat is op zich wel heel fijn!
Maar toen kwam hij met nog ene verassing en heb ik ook adobe gekregen. Welliswaar gekopieerd maar dat is niet erg! Nu kan ik mooi kijken welk programma ik het fijnste vind!

Groetjes Lisa

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 04 jul 2006 21:07

Hey zag dit nu pas, leuk dat je het hetzelfde wilt :oops: :wink: Maar eh ik bewerk mijn foto's op zichzelf totaal niet... maak ze niet lichter oid, maak gewoon goed foto's :misselijk: Ik verklein en plak ze alleen maar zoals ze zijn en zet er dan een bordertje omheen ( voor psp-ers > image> add border...) de detailfoto's zijn dus ook op zichzelf staande foto's...
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » di 04 jul 2006 22:02

veel mensen snappen niet hoe je meerdere foto's in een afbeelding kan krijgen. Ik denk dat dat vooral het probleem is.

Groetjes Elina
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Estelle
Bead Discoverer
Contacteer:

3/8: uitleg Adobe Photoshop

Bericht door Estelle » do 03 aug 2006 19:40

Hoi Hoi,

Ik heb de laatste tijd niet zo goed opgelet.. Is er al iets meer bekend over een tutorial van Photoshop???

Ik heb het forum zo goed en zo kwaad als het kan afgespeurd, maar heb hier nog niets over kunnen vinden...

Ik wil mijn foto's -ook- een professionelere uitstraling geven, met een mooie achtergrond, kleurtjes e.d. Heb een heel dik boek van Photoshop op schoot liggen en heb het programma net geinstalleerd.

Heb alleen geen zin om het hele boek door te worstelen: wil gewoon lekker knutselen!

Kan iemand mij helpen?

Gr. Iris
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » vr 04 aug 2006 19:46

:oops: Ik had het een tijdje geleden beloofd, maar ik moet het gewoon eens doen! Maar waar ik achter ben gekomen is dat je als particulier niet aan photoshop kan komen. Daarom ga ik het denk ik maar in PSP uitleggen, want deze is gratis te downloaden.

Groetjes Elina

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 04 aug 2006 21:05

Misschien kunnen we wel sticky topic maken met links naar sites waarbij je meer kan leren over photoshop? Het heeft zoveel mogelijkheden, ik moet er nog veel van leren...Zo pas iets heel simpels gevonden (e-i-n-d-e-l-i-j-k), maar kan nu eindelijk mooie cirkels maken voor de achtergrond van http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; :) deed het eerst heel omslachtig door de cirkels die Ingrid voor me had gemaakt te bewerken, maar dat ging heel lastig en kon kleuren dan niet veranderen....

Gesloten