prijzen website

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
violetmoon_17
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door violetmoon_17 » do 23 mar 2006 10:58

Ik gebruik "Drupal" die is gratis en gemakkelijk in het gebruik en heel uitgebreid.

Verder heb ik webreus als server en die regelde ook het domein.
Webreus + domeinregistratie € 16,-- voor een jaar of zo iets, in ieder geval onder de € 20,--.

Mijn site is gebouwd door mijn vriend.
Afbeelding Carina

Afbeelding

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » do 23 mar 2006 13:43

Jolanda van soest schreef:ik heb alles goed uitgevraagd en ik krijg er 1 domeinnaam bij ( voor 1 jaar) het maken van de adminestr pagina en de website zelf. als ik vragen heb dan worden die ook snel beantwoord. Alleen als ik een een extra functie erbij wil ofzo moet ik een kleine vergoeding betalen ( afh van wat het is natuurlijk 30-100 euro)
Dus ik ben helemaal happy!!!
ik heb wat voorbeelden gemaild van site's met een opzet zoals ik graag wil en wat ik als achtergornd etc wil dus ik denk dat we er goed uit gaan komen :D
En met wie ben je nu uiteindelijk in zee gegaan? als ik dat mag weten tenminste :wink:
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » do 23 mar 2006 18:26

Afbeelding

maar hang me niet op aan de prijzen hé want ik ken ze via via - en ben nog in 'onderhandelijng' :wink: . De prijzen zullen ook gemaakt worden naar je wensen dussss :wink: en ik heb al een website bij hun. Dat zijn allemaal dingen die meetellen!
Groetjes van jolanda

Gesloten