Vraag over websites en bedankjes voor personen

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
milebla
Bead Dreamer

Bericht door milebla » do 21 jul 2005 13:05

K@ schreef:Maar waarom wil je die foto's gebruiken?? Dat is me nou niet helemaal duidelijk. Wil je ze als voorbeeld gebruiken om aan mensen te laten zien van "kijk dan kan ik ook voor u maken" Want als dat je intentie is dan zou ik je geen toestemming geven om foto's van mijn site te gebruiken.
nee ik wil juist aan mensen laten zien wat voor prachtige creaties anderen kunnen maken. Juist niet dat ik dat ook kan maken want zo ver ben ik nog lange niet en ik wil geen creaties van anderen namaken en daar dan mee pronken alsof ik het zelf gemaakt heb
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 21 jul 2005 13:28

ik ben bang dat je qua tekst / instructies ook helemaal zelf moet maken... de meesten stoppen veel tijd in hun tekst en willen het niet zomaar laten gebruiken door een ander...

milebla
Bead Dreamer

Bericht door milebla » do 21 jul 2005 13:55

Meiden heel hartelijk bedankt voor jullie goede en vooral erg bruikbare tips over wat wel te doen en wat vooral niet!

Wordt erg gewaardeerd!

Jolanda Y
Bead Dreamer
Contacteer:

Re: Vraag over websites en bedankjes voor personen

Bericht door Jolanda Y » do 21 jul 2005 14:24

milebla schreef:Hoi,

Kan ik op mijn site vragen of mensen me willen laten weten als ze een voorbeeld van zichzelf zien, zodat ik ze toe kan voegen met naam en toenaam? of is dit heel debiel en onprofessioneel?
Het is pas onprofessioneel als je voorbeelden, plaatjes of wat je ook maar hebt 'geleend' van mensen op je site gaat zetten vóórdat je toestemming gevraagd hebt. Je werk nu volgens mij andersom.

milebla
Bead Dreamer

Bericht door milebla » do 21 jul 2005 14:34

Jolanda Y schreef:
milebla schreef:Hoi,

Kan ik op mijn site vragen of mensen me willen laten weten als ze een voorbeeld van zichzelf zien, zodat ik ze toe kan voegen met naam en toenaam? of is dit heel debiel en onprofessioneel?
Het is pas onprofessioneel als je voorbeelden, plaatjes of wat je ook maar hebt 'geleend' van mensen op je site gaat zetten vóórdat je toestemming gevraagd hebt. Je werk nu volgens mij andersom.
hoi

Dank voor je antwoord. Ik ga het al anders oplossen, ga de mensen mailen om te vragen voor toestemming en vragen of ik hun sites bij mijn link pagina mag zetten. Mag dat niet dan zal ik hun voorbeelden ook NIET plaatsen, om hun niet voor het hoofd te stoten.

groetjes

alida
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door alida » vr 22 jul 2005 10:39

Dat lijkt mij de beste oplossing. Gewoon de sites van anderen bij de links zetten en mensen aansturen om hier naar te gaan kijken.
Groetjes
Alida

Gesloten