inbraak op mijn groups. msn
Hoi Tiffany,char schreef:En nou heb ik het ook
Nu heb ik toevallig gisteren een nieuw Norton Antivirus programma 2005 geinstalleerd en sindsdien krijg ik ook die melding van inbraakpoging. Ik denk dat het aan de zware beveiliging ligt van Norton. Volgens mij is er niets aan de hand maar moet je in het Norton programma (als je dit ook hebt) de beveiliging anders instellen zodat je weer toegang krijgt tot je website.
Hou je mij op de hoogte want ik heb het zelf ook nog niet voor elkaar maar hier op mijn werk kom ik er gewoon op hoor.
Groetjes,
Suzanne

Suzanne

- tiffany
- Bead Interested
- Contacteer:
Hallo Char.
Wij hebben Norton 2004 . Mijn Papa vindt 2005 te corect of hoe moet ik het typen . Bij het minste slaat hij al alarm .
Of je moet hem goed bijstellen en dat is soms vervelend .
Voor zover ik papa begrijp.
Verder is er nog nieks gebeurt dat kan alleen in het weekend dan geef papa tijd . Dus moet ik afwachten en meschien komen er nog tips
Laat je ons iets weten als het bij jou is gelukt.
groetjes Tiffany
Wij hebben Norton 2004 . Mijn Papa vindt 2005 te corect of hoe moet ik het typen . Bij het minste slaat hij al alarm .
Of je moet hem goed bijstellen en dat is soms vervelend .
Voor zover ik papa begrijp.
Verder is er nog nieks gebeurt dat kan alleen in het weekend dan geef papa tijd . Dus moet ik afwachten en meschien komen er nog tips
Laat je ons iets weten als het bij jou is gelukt.
groetjes Tiffany
Ja, dat idee had ik ook al. Ik heb er nog even aan gesleuteld en nu kan ik er weer op komen. Ik heb die melding van inbraak aangeklikt voor meer informatie. Het gevaar was: "http netscape cookie monster"tiffany schreef:Hallo Char.
groetjes Tiffany
In het antivirusprogramma ben ik naar indringingsdetectie gegaan. Geavanceerd aangeklikt. Dan kom je in een scherm dat heet: handtekeningen uitgesloten van indringingsdetectie. Hier staan een hele rij met namen oa ook http netscape cookie monster. Haal hier het vinkje weg.
En toen kon ik weer op mijn website komen.
Eerlijk gezegd weet ik niet of ik nu een deurtje open zet voor inbrekers maar ik kan in ieder geval weer op mijn website komen.
Misschien heeft je pa hier iets aan, maar het zal wel iets anders werken bij Norton 2004.
Ik hoop dat het lukt Tiffany. Nog even geduld.
Groetjes,
Suzanne

Suzanne

Ezther, heb jij nog problemen ?Ezther schreef:Hoi Tiffany,
in mijn group "rommelt" het ook.
Ik krijg als ik ben aangemeld net als jij een melding dat er een inbraakpoging wordt geblokkeerd. Vervolgens blijft het scherm paars.
Ik heb dat wel eens eerder gehad en dat was toen net zo plots weer verdwenen als dat het er was.
Ik zou me er niet al te veel druk om maken.
(MNSgroup werkt wel eens vaker niet zoals het zou moeten.......)
Probeer het morgen nog maar eens.
Groetjes,
Suzanne

Suzanne

Hoi Suzanne,
ja die Cookiemonster is het ook bij mij.
Wat een sukkel (m/v) om ons zo te pesten. Het komt helemaal uit Washington zag ik.
Ik kan wel op mijn beginpagina komen, kan me ook aanmelden, maar kan niet de verschillende afdelingen bekijken.
Maar ik ga even uitproberen wat jij hebt opgeschreven, Suzanne.
Je hebt het duidelijk beschreven ,dus ik hoop dat het helpt.
(Hoewel, zou je 'm zo dan juist niet binnenlaten???
)
Ik ga denk ik even de helpfunctie mailen...
ja die Cookiemonster is het ook bij mij.
Wat een sukkel (m/v) om ons zo te pesten. Het komt helemaal uit Washington zag ik.
Ik kan wel op mijn beginpagina komen, kan me ook aanmelden, maar kan niet de verschillende afdelingen bekijken.
Maar ik ga even uitproberen wat jij hebt opgeschreven, Suzanne.
Je hebt het duidelijk beschreven ,dus ik hoop dat het helpt.
(Hoewel, zou je 'm zo dan juist niet binnenlaten???
Ik ga denk ik even de helpfunctie mailen...
Bye bye, Ezther.
Ik heb met google gezocht naar Netscape cookie monster. Ik wilde er wel wat meer over weten. Ik heb genoeg gevonden maar word er niet wijzer van. Ik weet nog steeds niet of het gevaarlijk is om die handtekening uit te schakelen zoals ik gedaan heb.
Ik kan in ieder geval nog steeds op mijn website komen en ook op andere MSN groups.
Er zijn trouwens veel meer mensen die er last van hebben. Lees hier maar http://www.arseburgers.co.uk/blog/archives/001101.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar wordt ook gesproken over MSN en er is ook iemand die dezelfde tip geeft als ik. (dus in de beveiligingsopties van Norton iets anders instellen)
Ik kan in ieder geval nog steeds op mijn website komen en ook op andere MSN groups.
Er zijn trouwens veel meer mensen die er last van hebben. Lees hier maar http://www.arseburgers.co.uk/blog/archives/001101.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar wordt ook gesproken over MSN en er is ook iemand die dezelfde tip geeft als ik. (dus in de beveiligingsopties van Norton iets anders instellen)
Groetjes,
Suzanne

Suzanne