website bijhouden!

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
sharon
Bead Intelligent
Contacteer:
website bijhouden!

Bericht door sharon » zo 31 okt 2004 16:20

Als ik nou een website laat maken door iemand, is het dan makkelijk om die website dan later zelf bij te houden? ik heb echt helemaal geen verstand van die dingen, heb nu een msn group maar denk er over om door een vriend een website te laten maken.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 31 okt 2004 16:26

het hangt ervan af hoe hij de site maakt en wat voor programma jij heb. volgens mij kan je dat best wel leren. het is veel werk om een mooie site te maken. vervolgens is het ook wel veel werk om het bij te houden: nieuwe sieraden toevoegen, verkochte sieraden verwijderen en vermelden wat er nieuw is. maar het maken is het lastigst vind ik, want je wil natuurlijk de allermooiste site, maar dan moet er wel iets moois te binnen schieten. ;)

iig, volgens mij kan je de pagina's dan gerust wijzigen via frontpage of dreamweaver. je kan zeker ook word bestanden maken? nou dan kan je ook internetpagina's wijzigen. ;)
vraag het anders ook aan degene die het voor je gaat maken, hij heeft dan ook vast tips.

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » zo 31 okt 2004 18:35

Bedankt voor je antwoord...
Tja het maken wordt voor mij helemaal niets.. ben er niet echt handig in. heb wel frontpage op de computer staan maar heb er nog nooit mee gewerkt.. ik heb dan een msn group en die hou ik redelijk bij... maar ja dat is op zich allemaal wel heel makkelijk om bij te houden. Ik ga eerst maar eens na vragen wat het mij allemaal gaat kosten enz... en of het voor mij makkelijk wordt om bij te houden..

Gesloten