Help, domeinnaam !!!

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Jolanda Y
Bead Dreamer
Contacteer:
Help, domeinnaam !!!

Bericht door Jolanda Y » di 26 okt 2004 07:51

Hallo meiden. Nog steeds wordt hier door mijn buurman druk gewerkt aan mijn toekomstige website. Mijn gedachte van; dat doen we 'even', blijkt duidelijk niet te kloppen :oops: .
Nu moet ik bezig met mijn domeinnaam. Ik wil daar best 10 tot 20 euro (dat zijn de bedragen die ik me heb laten vertellen) per jaar voor betalen. Wil dus graag een naam als www. xxxxxxx. nl. En niet een naam waar eerst chellomembers oid voor staat wat niets met sieraden te maken heeft. Maar waar kan ikmij dan het beste aanmelden, ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik moest dit op verzoek van mijn buurman even uitzoeken, tja wat doe je dan, dan plaats je een berichtje op het forum. Wie oh wie kan mij tips geven?

moon34
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door moon34 » di 26 okt 2004 07:53

Ik heb hier mijn domeinnaam vandaan http://www.hostingdiscounter.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; ben voor (het eerste jaar) 32,13 euro kwijt en daarna 27,13 per jaar.

Misschien is het wat voor je..............ook kun je daar kijken, als je naam in je hoofd hebt, of die met .nl nog vrij is :wink:

Suc6 ben heel benieuwd.
Groetjes Monique

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 26 okt 2004 10:18

je bent ieder jaar al minimaal 15,- kwijt voor de registratie van de .nl domeinnaam, 30,- zelfs voor .com domeinnamen dus ik ben bang dat je er iets meer geld voor over moet hebben.

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » di 26 okt 2004 11:25

bij http://www.mijndomain.nl" onclick="window.open(this.href);return false; hebben ze een ?29 pakket, misschien is dat wat voor je...
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » di 26 okt 2004 19:05

Ik betaal ?10 voor de domeinnaam en ?4 per maand voor 100mb bij http://www.freerider.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; Ik heb pakket easyrider.

Jolanda Y
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » di 26 okt 2004 19:48

Hallo, ik zat dus te laag met mijn inschatting van 10 tot 20 euro per jaar. Zal rekening moeten houden met 30 tot 40 euro per jaar.
Heeft iemand nog tips waar ik op moet letten als ik me ergens in wil gaan schrijven? Echt ik ben heeeeeel blond op dat gebied, heb echt geen idee :oops: :oops: :oops: . Misschien zegt iemand; die moet je juist niet hebben, of juist wel.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 26 okt 2004 19:55

misschien moet je overleggen met degene die de website maakt, maar je kan letten op de mogelijkheden. velen bieden php (scripttaal) en mysql (database) aan, maar dat heb je niet nodig, tenzij degene die de website maakt het heel technisch maakt. ;)
oftewel overleg even met hem wat nodig is, mocht er niet iets nodig zijn (dat is zo als ie de website helemaal in html maakt) dan moet je dus opletten dat de gekozen hosting niet onnodig wat aanbiedt. niet dat het een ramp is als ie veel aanbiedt, maar wie weet kan je dan een goedkopere vinden die dat niet aanbiedt. ;)

Gesloten