groetjes
afbeelding
hoe krijgen jullie onder jullie tekst eenafbeeldin bij mij lukt dazt niet ik kopieer en plak dan de afbeelding maar dat wil niet plakken kan je nog eens die link geven voor foto's op te zetten krijgen
groetjes
nancy
groetjes
kan het niet laten om nieuwe kralen te kopen
Wel, je klikt met je rechtermuisknop op de afbeelding die je wilt tonen (moet wel op een website staan), dan ga je naar eigenschappen en dan komt er zo'n kadertje, waarin vanalles staat, waaronder de url van die afbeelding. Je selecteert dan de hele url (oppassen, het is vaak dat je nog naar onder moet scrollen voor de hele link te hebben zonder dat er 'scrollpijltjes' staan zeg maar) en dan kom je naar een nieuw bericht hier op 't forum. Je klikt dan img aan, waardoor je dit te zien krijgt: [img]dan%20plak%20je%20hier%20de%20url%20die%20je%20daarnet%20gekopieerd%20hebt%20bij%20je%20afbeelding%20en%20je%20klikt%20nog%20eens%20op%20img%20zodat%20je%20dit%20krijgt:[/img] En dan zou het normaalgezien moeten gelukt zijn.
Snappen jullie het, want een eigen uitleg is altijd logischer dan die van iemand anders
Snappen jullie het, want een eigen uitleg is altijd logischer dan die van iemand anders
Hihi, 'k ben blij dat het je gelukt is, alleen jammer dat het op 't verkeerde forum is! En dat kruisje wil zeggen dat je afbeelding (tijdelijk) niet te zien is. Dat kan komen doordat de website waar hij opstaat, even niet werkt of dat die afbeelding verwijderd is. Voor zover ik weet kan je daar niks aan veranderen...

Hele fijne dag toegenst morgen Suzanne enne, kom niet te laat.