leuke animaties of plaatjes

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
hennie
Bead Hysteric
Contacteer:
leuke animaties of plaatjes

Bericht door hennie » vr 06 aug 2004 22:24

Ik ben druk bezig aan mijn nieuwe site. Het gaat niet zo snel ( ik ben niet zo snel) maar ik heb even wat hulp gehad en nu heb ik toch al wat aardig in elkaar geknutseld. Ik ben nu nog op zoek naar wat leuke animaties/ plaatjes die ik er misschien bij kan zetten maar ik ben niet zo thuis in die dingen. Weet iemand misschien nog iets leuks?

Sophia
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Sophia » vr 06 aug 2004 22:57

Persoonlijk zou ik bewegende plaatjes dringend afraden... Het is een van mijn grote ergenissen op het internet. Het lijkt leuk....en het is ook wel even leuk....maar als je wilt dat mensen wat langer op je site surfen, dan is het prettiger als de site wat rustiger is.
Als je perse toch wilt....zoek in google op free animated gif....ofzo....zeker weten dat je wat vindt.

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » vr 06 aug 2004 23:50

Ik hou ook niet zo erg van die bewegende plaatjes,( vandaar dat ik niks weet) maar mijn site vond ik toch een beetje saai worden dus ik wil het iets opleuken met op een enkele pagina een leuk plaatje. Maar tot nu toe ben ik nog niet echt iets leuks tegen gekomen.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 07 aug 2004 07:46

ik ben het ook eens met sophia.
anders kijk je of je wat meer kleuren erin kan doen zeg maar?

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 07 aug 2004 10:40

Ja jullie hebben wel gelijk. De meeste animaties zijn alleen leuk om af en toe eens te zien en meestal zijn ze ook nog ontzettend lelijk. Ik denk dat ik er maar gewoon een mooi plaatje bij zet anders duurt het helemaal lang voor het klaar is. :wink:

ocean
Bead Dreamer
Contacteer:

Plaatjes

Bericht door ocean » vr 27 aug 2004 10:51

Hoi,
Je moet het zeker rustig houden.
http://www.animatieplaatjes.nl/ Deze site heeft heel veel plaatjes van verschillende categorie?n.

Misschien zie je er wat tussen wat rustig is.

Groetjes

Ingrid[/img]

moontje
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door moontje » zo 29 aug 2004 14:20

ik ben ook maar meteen even gaan kijken! zitten wel heel erg veel leuke dingen tussen! :D
Afbeelding

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » zo 29 aug 2004 18:48

Bedankt Ingrid, maar ik heb al wat bedacht. Maar hier kun je wel leuke animaties vinden.

Gesloten