Welke camera gebruiken jullie

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » di 10 jul 2007 20:13

madebyme schreef:Bedankt voor je reactie sandra, maar ik durf juist niet zo'n dure camera te vragen... daarom vroeg ik me af wat je hebt aan een camera van rond de 100 oiro.
Ik heb even gekekn in de mediamarkt folder: wat betekent bv een zoom van 15.8-17.4 en instelbaar tot 1600 ISO? (dat is iets met het licht toch?)
voor dat geld moet je bij de kijkshop kijken, en dan GEEN camera van de trust halen dat is PRUT. bij de kijkshop hebben ze vaak canon, ik heb daar zelf 2 jaar geleden de canon A75 gehaald, werkt perfect!! (voor fotos kijk op mijn site)
Let met het kopen NIET op de "met 8 megapixel" want dat is alleen nuttig als je foto's op posterformaat wil afdrukken, het is gewoon een manier om onwetende klanten zo'n camera te laten kopen.
Ook als je freebees spaart kan je daar terecht, wij hadden toen daar die camera gekocht met freebees (krijg je o.a. bij tanken) en hoefden toen maar iets van 80 euro te betalen!

succes!
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Saskia
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Saskia » di 10 jul 2007 22:28

Hier in de buurt zit kameraexpress, over het algemeen goedkoper dan elke winkel. Ik heb er mijn spiegelreflex gekocht (een canon 300d) en al heel veel plezier van gehad. http://www.kamera-express.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

tinka1992
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door tinka1992 » wo 11 jul 2007 10:52

Ik gebruik de Canon EOS 350D

Mirjam Borger
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Mirjam Borger » wo 11 jul 2007 14:54

Mijn zusje heeft een goed digitaal fototoestel. Deze kost ongeveer 126 euro. Is van het merk olympus http://www.fotokonijnenberg.nl/product_ ... duct=26058" onclick="window.open(this.href);return false;

jolanda66
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door jolanda66 » vr 20 jul 2007 20:32

ik heb er 1 van kodak en hij werkt supper

rond de 200 euro
Groetjes van mij

Ik lijk simpel , en dat ben ik ook

Daantjuhhh
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Daantjuhhh » do 02 aug 2007 00:45

Ik gebruikte vooheen eentje van Sony DSC-P8. Sinds afgelopen zaterdag heb ik een Casio Z1050 aangeschaft bij Digitalstreet.nl in Beuningen omdat ie daar het goedkoopst was.
Ik heb er nog geen kralenfoto's mee gemaakt, maar er zitten allerlei internet-foto- functies op...
En voor de zoom.. kijk vooral naar de optische zoom, niet naar het aantal x digitale, want daar wordt je foto niet mooier van.
...zoekt een geldboom

Daysleeper
Bead Designer

Bericht door Daysleeper » do 02 aug 2007 07:15

Ilsemarie schreef:Aangezien een van mijn andere hobbys fotograferen is heb ik een canon eos 350d (sinds anderhalf jaar) en ik ben er super blij mee :D
Ik ook! Ik heb hem een jaar, heb eerst geoefend met dezelfde camera van mijn oude werkgever, en toen die beviel heb ik hem gekocht. Super ding, zelfs in beroerde omstandigheden kan je mooie foto's maken. En hij is toegankelijk, ook voor niet-technische mensen. Mijn zus maakt er zelfs foto's mee en zij krijgt het nog voor elkaar een broodrooster te slopen. Kan je nagaan.
Nadeel: de prijs, en het gewicht. Hij weegt redelijk veel en is gewoon prijzig. Ik heb gewacht op een financiele meevaller vorig jaar. :P

Gesloten