Visitekaartjes vistaprint
- MiekeN
- Bead Designer
- Contacteer:
Yep... klopt!... Ik kwam ooit eens thuis 's avonds en vond een hele lading slipjes en onderbroeken los in de hal!Annelies1958 schreef: Postbodes die geen zin hebben om een pakje mee retour te nemen naar het postkantoor doen soms de vreemdste dingen. Pakjes platter maken zodat het toch door de brievenbus past (boekenclubpakjes). Of door het open (keuken)raam naar binnen gooien.

Ik had net een drietal kinderen in huis gekregen met vrijwel alleen de kleding die ze aan hadden. Om maar gelijk een voorraad te hebben, had ik bij Wehkamp(?) van die 'voordeelpakketten' ondergoed besteld en die vond ik dus los in de hal!
Ben nog steeds blij dat ik toen geen gasten bij me had! *grinnik

MiekeN
- karin v h
- Bead Designer
- Contacteer:
Vrijdag kreeg ik een mailtje dat mijn visitekaartjes verstuurd waren. Ben vanmorgen extra vroeg opgestaan omdat bij mij selectvracht ( en jullie riepen allemaal dat Select Vracht het zou bezorgen) altijd heel vroeg komt. En.... inderdaad vanmorgen werd er een pakje afgeleverd. Keurig in een doosje (kon niet door de brievenbus). Dus ik heb mijn visitekaartjes nu keurig (zoals het hoort) gekregen.
Vervelend om te zeggen maar in dit geval geldt de aanhouder wint.
Triest maar waar.
Groetjes karin
Vervelend om te zeggen maar in dit geval geldt de aanhouder wint.
Triest maar waar.
Groetjes karin
De Kralenprutser