Visitekaartjes vistaprint

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
dushi
Bead Fan

Bericht door dushi » do 05 jul 2007 12:12

Gelukkig is het toch nog goed gekomen! en idd de aanhouder wint!
Groetjes Monica

~~VENI, VIDI, SCRIPSI~~

( Ik kwam, ik zag en ik schreef)

MiekeN
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door MiekeN » do 05 jul 2007 12:31

Annelies1958 schreef: Postbodes die geen zin hebben om een pakje mee retour te nemen naar het postkantoor doen soms de vreemdste dingen. Pakjes platter maken zodat het toch door de brievenbus past (boekenclubpakjes). Of door het open (keuken)raam naar binnen gooien.
Yep... klopt!... Ik kwam ooit eens thuis 's avonds en vond een hele lading slipjes en onderbroeken los in de hal! :oops:
Ik had net een drietal kinderen in huis gekregen met vrijwel alleen de kleding die ze aan hadden. Om maar gelijk een voorraad te hebben, had ik bij Wehkamp(?) van die 'voordeelpakketten' ondergoed besteld en die vond ik dus los in de hal!
Ben nog steeds blij dat ik toen geen gasten bij me had! *grinnik

:-)
MiekeN

charmart
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door charmart » do 05 jul 2007 12:42

Soms gebeuren er inderdaad weleens dingen dat je denkt...... mwaaaah
Ik had laatst ook een pakje verzonden wat helemaal kapot aankwam. Staat niet fraai als iemand iets bij je besteld...

karin v h
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door karin v h » za 07 jul 2007 09:52

Vrijdag kreeg ik een mailtje dat mijn visitekaartjes verstuurd waren. Ben vanmorgen extra vroeg opgestaan omdat bij mij selectvracht ( en jullie riepen allemaal dat Select Vracht het zou bezorgen) altijd heel vroeg komt. En.... inderdaad vanmorgen werd er een pakje afgeleverd. Keurig in een doosje (kon niet door de brievenbus). Dus ik heb mijn visitekaartjes nu keurig (zoals het hoort) gekregen.
Vervelend om te zeggen maar in dit geval geldt de aanhouder wint.
Triest maar waar.
Groetjes karin
De Kralenprutser

Gesloten