Drivecleaner (freewebs)

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Hippie
Bead Discoverer
Contacteer:
Drivecleaner (freewebs)

Bericht door Hippie » di 05 jun 2007 16:57

Ik denk dat je wel weet wat dat is en dat het vaak op Freewebs voorkomt. Drivecleaner is die irritante popup die op freewebs tevoorschijn komt.

Ik heb van iemand een oplossing gekregen en deze werkt wel.
Je hoeft alleen je cookies te verwijderen (Extra - Internet Opties - Cookies Verwijderen)

Het enigste nadeel is dat je alle andere info kwijt bent. Je moet alleen bij andere fora, profielensites, of waar je automatisch ingelogd bent opnieuw inloggen.

Als je er weer last van hebt, weer cookies verwijderen etc.

--------
Voor je site:
Maak een enter pagina op een andere host, zet er dan onder dat je je cookies moet verwijderen, om ongemakken te voorkomen.

-------
Nou, ik hoop dat het werkt bij jullie. Bij mij werkt het in elk geval wel.
W0000000T.

MariekeV
Bead Producer

Bericht door MariekeV » di 05 jun 2007 17:14

Ik heb er ook last van gehad. Lukte me amper nog om mijn site bij te werken. Dus ik ben maar naar een andere gegaan... Jammer dat ik de tip nu pas lees :wink:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 05 jun 2007 17:16

ik vraag me af of cookies verwijderen echt zin heeft....kan je niet bij je browser instellen dat popups geblokkeerd worden?

floortje
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door floortje » wo 06 jun 2007 07:08

Nee cookies verwijderen heeft eigenlijk geen zin, dat is maar een heel tijdelijke oplossing. Ik heb het ook gehad en Freebwebs hierover gemaild, ze erkennen dat er een probleem is, vooral in Nederland (niet in de rest van de wereld). Ze weten alleen niet goed hoe het komt. Ik heb uiteindelijk ook mijn account opgezegd. Er hebben veel mensen met freewebs last van, maar dan ook vooral de bezoekers die op de website komen.

Groetjes Floortje :lol:

Gesloten