Omzetting websites eigensite.nl!!

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Nancy79
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Nancy79 » vr 23 mar 2007 14:22

suusje schreef:Ik heb mijn domeinnaam al bijna 2 jaar bij e-dot ( http://www.e-dot.nl ) en ben er heel tevreden mee.

Ik ben al een paar x aan het verhuizen geweest met websites en dan was h et enige dat ik hoefde te doen even inloggen en het nieuwe adres vd website invullen :)
Ook heb ik Cloacking forwarding altijd ingeschakeld dit betekent dat als iemand op je website zit je .nl adres altijd in de adresbalk blijft.

Ook een subdomein aanmaken is een makkie en je kan er ook email aliassen aanmaken.
Ook word er bijgehouden hoeveel keer er pm naar je website word gekeken.

Ik vind het iig een nette site en het kost maar 8,95 per jaar (.nl dan)
Met url en email forwarding komt er 2,50 bij. Ook kan je kiezen voor Privacy in whois voor 5,- dat betekent dat niet iedereen zomaar je naam, adres,telefoonnummer enz kunnen bekijken met je url.

Hoop dat jullie wat aan de info hebben :wink:
En OF ik hier wat aan heb, Suusje! Het boek is in bestelling (heb van websites bouwen geen kaas gegeten :oops:) en dan ga ik daar eens kijken, superbedankt!
Groetjes Nancy

suusje
Bead Starter

Bericht door suusje » vr 23 mar 2007 16:38

Graag gedaan :wink:

Als je een simpele site gaat bouwen kan ik je ook aanraden om te kijken of je webruimte van je provider hebt. Ik heb van chello 25mb gratis en reclamevrije (ook belangrijk) webruimte :P

Succes ermee !

Nancy79
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Nancy79 » vr 23 mar 2007 16:56

suusje schreef:Graag gedaan :wink:

Als je een simpele site gaat bouwen kan ik je ook aanraden om te kijken of je webruimte van je provider hebt. Ik heb van chello 25mb gratis en reclamevrije (ook belangrijk) webruimte :P

Succes ermee !
En krijg je dan ook een .nl site??
Groetjes Nancy

suusje
Bead Starter

Bericht door suusje » vr 23 mar 2007 17:17

Nee dat is apart. Maar normaal moet je voor webruimte betalen of zo'n gratis winkel zoals eigensite gebruiken. Soms kan je ook gratis webruimte vinden maar daar staat vaak reclame op :?

Welke provider heb jij ?

Nancy79
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Nancy79 » vr 23 mar 2007 20:08

suusje schreef:Nee dat is apart. Maar normaal moet je voor webruimte betalen of zo'n gratis winkel zoals eigensite gebruiken. Soms kan je ook gratis webruimte vinden maar daar staat vaak reclame op :?

Welke provider heb jij ?
AHA! Ja ik ben er echt niet zo in thuis hoor hihi :oops:

Tja dat is Casema, maar kweet niet of je dat kent want dat is geloof ik enkel in onze regio. Was allereerst voor je televisie-kabel etc maar ze hebben sinds een tijdje ook internet
Groetjes Nancy

Nancy79
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Nancy79 » vr 23 mar 2007 20:34

O en Suusje, heb jij de e-lite versie bij e-dot?? Zal ik daar voldoende aan hebben? (komt op E 34.95 per jaar incl. domein naam)
Groetjes Nancy

suusje
Bead Starter

Bericht door suusje » za 24 mar 2007 09:35

Nee ik maak gebruik van de gratis webspace van chello :)

Het is trouwens niet verplicht bij e-dot om ook een pakket erbij te nemen. Je kan daar ook alleen een domdeinnaam beheren :wink:

Ik heb even op de website van Casema gekeken en daar staat dat als je Casema breedband internet hebt je 20 mb gratis webruimte :wink:
Hier is de link met de info : http://www.casema.nl/portal/page/portal ... n/homepage

Nancy79
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Nancy79 » za 24 mar 2007 11:39

suusje schreef:Ik heb even op de website van Casema gekeken en daar staat dat als je Casema breedband internet hebt je 20 mb gratis webruimte :wink:
Hier is de link met de info : http://www.casema.nl/portal/page/portal ... n/homepage
Wauw Suusje! Onwijs bedankt!! Ga ik daar eerst mee aan de slag om alvast te oefenen enzo! Super! :D

Dat ik dan zelf niet achter dat soort dingen kom he :oops:
Groetjes Nancy

suusje
Bead Starter

Bericht door suusje » za 24 mar 2007 17:49

:lol:

ach je hebt geen idee hoe lang ik heb lopen klooien voordat het een beetje lukte :wink: :P

Gesloten