waarom is alles zo moeilijk?
- kralie
- Bead Believer
- Contacteer:
echt hoor, ben nu al heel lang bezig om een site te maken, onmogelijk gewoon. Met frontpage lukt het me neit, ziet er te amateur uit (echt te) heb nu een pakketje gekocht in winkel wat heet" mijn website, klinkt makkelijk maar vind nog niet mooi. man man
en ik denk altijd van; kan beter niet laten maken kost hartstikke veel en als hobbyist krijg je dat er toch niet uit.
en ik denk altijd van; kan beter niet laten maken kost hartstikke veel en als hobbyist krijg je dat er toch niet uit.
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik ken je probleem hoor! Ik denk dat ik inmiddels al 6 jaar een website wil, en sinds vorige week heb ik er eindelijk één waar ik min of meer tevreden mee ben. Ik ben boeken in de bib gaan halen over frontpage en heb me daar wat in verdiept.
Laten maken is misschien wat duur, maar ken je niemand die er een beetje van kent?
Laten maken is misschien wat duur, maar ken je niemand die er een beetje van kent?
- kralie
- Bead Believer
- Contacteer:
tja, was t maar waar. Ik vind die van jou er goed uitzien!
Ik weet ondertussen al klein beetje hoe het werkt, kan wel linkes enzo maken maar waar ik me aan stoor is het feit dat ik de fotos neit kan maken zoals ik wil.
Bij jou op sit bij je logo is bijvoorbeeld niet een foto. Ik wil een foto kunenn inplakken waarvan ik d evorm kan veranderen, dus een foto in een rondje ofzo en ik heb gewoon een canon fotocamera maar toch vind ik nog best moeilijk mooie fotos te krijgen. Mooi trouwens dat je steeds zelfde soort foto gebruikt!
Ik weet ondertussen al klein beetje hoe het werkt, kan wel linkes enzo maken maar waar ik me aan stoor is het feit dat ik de fotos neit kan maken zoals ik wil.
Bij jou op sit bij je logo is bijvoorbeeld niet een foto. Ik wil een foto kunenn inplakken waarvan ik d evorm kan veranderen, dus een foto in een rondje ofzo en ik heb gewoon een canon fotocamera maar toch vind ik nog best moeilijk mooie fotos te krijgen. Mooi trouwens dat je steeds zelfde soort foto gebruikt!
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ja tis een werk he, een site bouwen.
Had dat ook toen ik aan de mijne begon.
Vond het lastig om hem inderdaad een beetje echt te laten ogen, niet zo zelf geknutseld.
Ik doe het nu wel met frontpage.
Fotos bewerkt ik met paint en Photoshop en dat werkt wel al een stuk beter.
Toch blijft het inderdaad moeilijk.
Blijven oefenen en uittesten, werkt denk ik het beste, dan zie je telkens wat er verandert, en hoe het beter kan.
Wat mij ook hielp, was cursussen en handleidingen downloaden van zowel fotoprogrammas als frontpage.
Daar staat ook al veel info op....
ben ook nog lang niet, waar ik graag zou willen zijn, maar word wel steeds meer tevreden, das al heel wat toch.
Laten maken is vaak inderdaad super duur!!!
Blijven oefenen anders, of hier s lezen, bij de tips enzo?
Wie weet, heb je er wat aan!
Ik soms wel hoor!
heel veel succes!
Had dat ook toen ik aan de mijne begon.
Vond het lastig om hem inderdaad een beetje echt te laten ogen, niet zo zelf geknutseld.
Ik doe het nu wel met frontpage.
Fotos bewerkt ik met paint en Photoshop en dat werkt wel al een stuk beter.
Toch blijft het inderdaad moeilijk.
Blijven oefenen en uittesten, werkt denk ik het beste, dan zie je telkens wat er verandert, en hoe het beter kan.
Wat mij ook hielp, was cursussen en handleidingen downloaden van zowel fotoprogrammas als frontpage.
Daar staat ook al veel info op....
ben ook nog lang niet, waar ik graag zou willen zijn, maar word wel steeds meer tevreden, das al heel wat toch.
Laten maken is vaak inderdaad super duur!!!

Blijven oefenen anders, of hier s lezen, bij de tips enzo?
Wie weet, heb je er wat aan!
Ik soms wel hoor!

heel veel succes!
- LuMiDi
- Bead Starter
- Contacteer:
Het is zeker niet makkelijk maar gewoon blijven oefenen zo is het mij ook gelukt. met behulp van deze site moet het jou ook lukken.
http://www.femmy.nl/front/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes Diana
http://www.femmy.nl/front/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes Diana
- Cottelletje
- Bead Discoverer
- Contacteer:
heej
ik heb gewoon een site via freewebs maar om daar alles in te maken is nogal een gedoe en die site is ook niet altijd even snel.
dus ik maak alle pagina´s in frontpage, kan je lekker knippen plakken verschuiven en alles doen wat je maar wilt en de html code komt er kant en klaar uit en die plak ik dan op freewebs.
als ik je ergens mee kan helpen geef je maar een gil!
ik heb gewoon een site via freewebs maar om daar alles in te maken is nogal een gedoe en die site is ook niet altijd even snel.
dus ik maak alle pagina´s in frontpage, kan je lekker knippen plakken verschuiven en alles doen wat je maar wilt en de html code komt er kant en klaar uit en die plak ik dan op freewebs.
als ik je ergens mee kan helpen geef je maar een gil!
X Sanne

- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Met vallen en opstaan kan je een hele leuke website in elkaar zetten en ja je kan niet verwachten dat je eerste gelijk een super proffie site is.
Gewoon alles goed lezen en proberen zo heb ik me eigen het ook aangeleerd om de sites te maken. Als je beschikt over een goede abo bij je provider heb je misschien iets aan het programma Joomla.
Gewoon alles goed lezen en proberen zo heb ik me eigen het ook aangeleerd om de sites te maken. Als je beschikt over een goede abo bij je provider heb je misschien iets aan het programma Joomla.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria