goede hosting

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Mystica
Bead Intelligent
Contacteer:
goede hosting

Bericht door Mystica » wo 05 jul 2006 12:17

Hallo iedereen,

Ik ben bijna klaar met mijn website maar zoek een goede en liefst gratis hosting. Is niet gemakkelijk te vinden :? maar misschien weten jullie wel raad.

Bedankt alvast

Groetjes

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 05 jul 2006 12:22

goed en gratis samen gaat nogal lastig. ;) maar zie evt http://www.intention.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en gebruik evt de zoekfunctie, kan je zonder te wachten op antwoord meteen tips vinden. ;)

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » wo 05 jul 2006 12:45

ze zijn er wel maar dan word je beladen met allemaal reclame en als er meer dan 2 mensen in één uur op je site zijn geweest word die afgesloten (was bij mij dan ;))
Mijn domeinnaam heb ik bij: http://www.webstekker.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. ik heb er geen hosting van, omdat ik bij mijn neef op de server kan :D Hij zei dat het een zeer goede hosting was, omdat het domeinnaam echt van jezelf is. Bij andere hostings is dat niet zo en kunnen ze je er zo afgooien.

Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

sandra1984
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door sandra1984 » do 06 jul 2006 10:16

Bij een vriend van mij is het goedkoop (je zal denk ik niet boven de 8 euro per jaar komen, ligt eraan wat je wil)

Weet niet of ik hier de website mag noemen IVM reclame?? Doe het toch maar ff, anders moet een modje het er maar afhalen...www.funnywebhosting.nl. Ik ben er erg tevreden over.

Groetjes!
It beads me....;)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 06 jul 2006 10:39

ja hoor dit mag, zij vraagt ernaar en dan mag jij antwoorden. kijk als je zelf een topic ga starten om uitgebreid aan te raden dan is het reclame, maar advies geven als iemand wat vraagt mag. ;)

Angelaa
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Angelaa » vr 21 jul 2006 21:00

ik zit bij http://www.meerwebdesign.nl" onclick="window.open(this.href);return false; dat is 45 euro per jaar domein + hosting samen, sinds 8 juli zit ik daar en heb er nog geen problemen mee gehad.
Groetjes, Angela

Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » zo 30 jul 2006 14:01

Moet je bij die hostingbedrijven zelf je site maken met frontpage of dreamwaver? Want de aanschaf van die programmas kost dan toch ook wel iets.

Ik heb al een tijd een gratis site van freewebs en ik denk dat ik ga upgraden naar een premium account. Dat kost 42 dollar per jaar en voor zo een makkelijk systeem heb ik dat wel over.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 30 jul 2006 14:53

Het lijkt mij dat je bij alle hostingbedrijven zelf je website moet maken (tenzij je ze betaald voor het maken van de site ;) ), maar sommige hostingbedrijven hebben inderdaad standaard software waarmee je online een site kan maken.

sam
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door sam » zo 30 jul 2006 14:58

Ik ben eens even gaan rondneuzen.

Eerst bij die van Sandra, en die is inderdaad E8 op zn goedkoopst (das ook wel een beetje mijn budget haha :wink: )
Maar daar staat bij max dataverkeer 2GB.

Ben je daar niet zo aan? Dat je dan de rest van de maand, zonder website zit?
Stomme vraag misschien hoor :oops:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 30 jul 2006 15:11

Nee hoor valt echt mee. Kijk als je bv forum opzet, videoclips erop zet en bv heel veel foto's in hoge kwaliteit, dan kom je erboven, maar meestal is het prima te doen. Tegen de tijd dat jij meer dan 2 Gb dataverkeer heb, heb jij heel veel bezoekers dus ook vast bestellingen en dus ook geld voor meer dataverkeer. ;) Je kan het bij intention eenvoudig wijzigen naar meer dataverkeer, en de prijsverschillen vallen dan best mee.

sam
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door sam » zo 30 jul 2006 15:53

HAHA HEEEEEEEEEEEEEL veel bezoekers zijn welkom hihi

En HEEEEEEEEEEEEEL veel bestellingen nog meer :D

Ga goede ideeen zoeken om m zoveel mogelijk te laten zien, maar dan moet ie wel eerst helemaal af zijn!

Maar tis dus wel te doen... :lol:

Gesloten