Dames, allemaal bedankt voor jullie reacties.
Het logo waar het om gaat is dit:
Het is een lettertype dat niet echt een lettertype is (

).
Ik heb het in Amerika gekocht, en je kunt het alleen maar met het bijbehorende programmaatje gebruiken. Je kunt het dus niet in bijvoorbeeld Word ofzo gebruiken, dan krijg je dit soort dingen te zien: @#$%$%*()
Alleen in het programma dat je er bij krijgt als je het koopt werkt het, dan wordt het automatisch opgeslagen als jpg en bmp. Verder valt er niets te kiezen. En helaas is het niet een kwestie van "gewoon dit lettertype zoeken" want het is onvindbaar in de diverse lettertypesites, omdat het geen echt lettertype is. (Begrijpen jullie het nog?)
Verder is het dus zo dat ik voor de "stempel" zelf een duidelijke foto/plaatje moet leveren, aan de hand daarvan wordt de stempel gemaakt en kunnen mijn labels worden gemaakt. Het is dus niet zo dat het bedrijf dat de stempels maakt mij een aantal voorbeelden gaat sturen van wat mogelijk is. Ik moet zelf met het voorbeeld komen, en dan kijken zij of ze het kunnen maken.
Melany heeft me al een probeersel gestuurd, dat lijkt al een beetje op wat ik nodig heb, maar helaas heeft ze de bolletjes (dat zijn zogenaamd kralen) ook weggepoetst dus blijven er alleen maar letters over. En dát is nou juist niet de bedoeling, mijn logo is zo herkenbaar door de bolletjes/kralen dus die moeten blijven. Ik heb Melany al gemaild, maar is er misschien verder nog iemand die het wil proberen?