Photoshopexpert gezocht :-)

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:
Photoshopexpert gezocht :-)

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 27 apr 2006 12:14

Ik zoek iemand die goed is met photoshop of een ander bewerkingsprogramma. Ik heb namelijk een bewerkte versie nodig van mijn logo, en zelf krijg ik dat helaas niet voor elkaar. Ik heb het nodig voor het laten maken van een stempel voor mijn aanstaande naamlabels.
Het is de bedoeling dat ik mijn bestaande logo aan de naamlabelleverancier (leuk woord) in zwart/wit ga aanleveren, en dat de glanseffecten van de letters en bolletjes zijn verdwenen, en ook dat de schaduwlijnen weg zijn. Verder moet het bewerkte logo heel erg scherp zijn. Is hier iemand die dat voor me kan regelen :bid: ? En het niet alleen kan, maar ook zou willen doen :bid: ? Ik lever het plaatje aan in jpg of bmp. Ik heb het uiterlijk zaterdag al nodig...
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

m@rlies

Bericht door m@rlies » do 27 apr 2006 13:32

Ik kan je helaas niet helpen, maarrrr:
Kunnen ze zelf niet een voorbeeld leveren? Dat jij verteld wat je wilt en dat zij aan de hand daarvan een paar voorbeelden sturen.

Sabrina1981
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Sabrina1981 » do 27 apr 2006 13:57

Ik ben geen expert, maar is het niet makkelijker dat er een logo gemaakt wordt zonder de bolletjes e.d.? In photohop kan je voor veel lettertypen kiezen en dan maak je een nieuwe zeg maar. Of is het een lettertype waar de bolletjes deel van uitmaken.

badjuh
Bead Starter

Bericht door badjuh » do 27 apr 2006 14:43

ja, inderdaad dat wat Sabrina zegt lijkt me ook handiger..Ik zou het opzich wel kunnen doen maar als je gewoon dit lettertype zoekt en installeert bij photoshop is dat veel mooier...

dutch_dayz
Bead Producer

Bericht door dutch_dayz » do 27 apr 2006 15:06

Misschien staat ie hierbij: http://www.1001fonts.com

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » do 27 apr 2006 15:29

hoihoi!

ik wil je op zich wel helpen ik kan aardig photoshoppen, maar ik weet niet helemaal precies wat je bedoeld.. en ik weet ook niet zeker of het wel lukt maar wil het altijd proberen?

ooh ja ik zie het, jmmr dat je logo zo klein is.. als het xxsunxx niet is gelukt wil ik het altijd nog proberen.

Groetjes Elina
Laatst gewijzigd door Eliina op do 27 apr 2006 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

xxsunxx
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door xxsunxx » do 27 apr 2006 15:40

ik heb het geprobeerd...
ik heb hem je via de site gemaild

groetjes melany

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 27 apr 2006 16:19

Dames, allemaal bedankt voor jullie reacties.

Het logo waar het om gaat is dit:

Afbeelding

Het is een lettertype dat niet echt een lettertype is ( :shock: ).
Ik heb het in Amerika gekocht, en je kunt het alleen maar met het bijbehorende programmaatje gebruiken. Je kunt het dus niet in bijvoorbeeld Word ofzo gebruiken, dan krijg je dit soort dingen te zien: @#$%$%*()
Alleen in het programma dat je er bij krijgt als je het koopt werkt het, dan wordt het automatisch opgeslagen als jpg en bmp. Verder valt er niets te kiezen. En helaas is het niet een kwestie van "gewoon dit lettertype zoeken" want het is onvindbaar in de diverse lettertypesites, omdat het geen echt lettertype is. (Begrijpen jullie het nog?)

Verder is het dus zo dat ik voor de "stempel" zelf een duidelijke foto/plaatje moet leveren, aan de hand daarvan wordt de stempel gemaakt en kunnen mijn labels worden gemaakt. Het is dus niet zo dat het bedrijf dat de stempels maakt mij een aantal voorbeelden gaat sturen van wat mogelijk is. Ik moet zelf met het voorbeeld komen, en dan kijken zij of ze het kunnen maken.

Melany heeft me al een probeersel gestuurd, dat lijkt al een beetje op wat ik nodig heb, maar helaas heeft ze de bolletjes (dat zijn zogenaamd kralen) ook weggepoetst dus blijven er alleen maar letters over. En dát is nou juist niet de bedoeling, mijn logo is zo herkenbaar door de bolletjes/kralen dus die moeten blijven. Ik heb Melany al gemaild, maar is er misschien verder nog iemand die het wil proberen?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

xxsunxx
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door xxsunxx » do 27 apr 2006 16:36

oeps verkeerd gelezen haha...
ik dacht het juist de bedoeling was.....dom van mij
ik zal het na het eten even opnieuw doen .......

groetjes melany

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 27 apr 2006 16:43

ik ben niet goed in photoshop, maar denk dat er wel iemand zal zijn die het zal lukken, photoshop heeft nl veel mogelijkheden. :)

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 27 apr 2006 16:49

@Melany: ik heb het denk ik een beetje krom in de zin gezet. Wat ik bedoelde is dat het glanseffect van de letters weg moet zijn, en dat het glanseffect van de bolletjes/kralen weg moet zijn. Dus niet de bolletjes zelf :wink: .

xxsunxx
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door xxsunxx » do 27 apr 2006 17:07

oke ......en moeten de kralen helemaal zwart worden of wil je dat stukje glans wit hebben??

Sabrina1981
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Sabrina1981 » do 27 apr 2006 17:20

Ik wil het wel proberen, ik heb mijn logo ook zo veranderd was eerst oranje. Maar moet even kijken hoe het ook alweer gaat.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 27 apr 2006 18:17

Alles moet zwart worden met een witte achtergrond. Dus zowel de letters als de kralen moeten zwart zijn, gewoon in 1 kleur dus zonder fratsen en toeters en bellen. Eigenlijk zoiets als een fotokopie, maar dan zonder grijstinten en gewoon alles in egaal zwart. (Ik hoop dat ik het zo goed uitleg?)

xxsunxx
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door xxsunxx » do 27 apr 2006 18:18

ja is heel erg duidelijk :D :D
ik ga nog even mijn best doen haha

Gesloten