ik ben een website aan het maken.. maar nu ben ik aan het piekeren over de kleur.. ik heb gekozen voor zwart en grijs.. Is dat te donker?? Ik weet het echt niet.. Me vader vindt het te donker.. Me zus vindt het wel leuk
goede kleur?
hoi hoi,
ik ben een website aan het maken.. maar nu ben ik aan het piekeren over de kleur.. ik heb gekozen voor zwart en grijs.. Is dat te donker?? Ik weet het echt niet.. Me vader vindt het te donker.. Me zus vindt het wel leuk
Ik weet echt niet welke kleuren ik moet kiezen.. Kunnen jullie mij helpen 
Groetjes

erg lastig he, kleuren kiezen. ik ben bezig met het verbeteren van mijn shop en was ook wel 2 dagen kwijt met de nieuwe lay-out. ik heb wel een kleine tip: zorg dat er maximaal 2 a 3 verschillende hoofdkleuren zijn. dat maakt het minder druk waardoor het automatisch mooier is. ook zou ik niet 3 totaal verschillende kleuren nemen, maar kleuren die op elkaar aansluiten. en wit als achtergrond is inderdaad het beste. succes!
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik vond het ook moeilijk, maar ik denk dat ik het nu gevonden heb,
http://www.victoriajewels.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
vond ik erg mooi
http://www.victoriajewels.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
vond ik erg mooi
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
Ik vind het ook altijd erg moeilijk met de kleuren. Ik begon met twee 'frames', de linker was roze geloof ik en de rechter knalturquoise. Het had wel wat, maar het was erg druk. Toen heb ik het veranderd in lila, daarna in een soort oudroze en een paar dagen geleden heb ik er nog een derde frame in gezet en alles een andere kleur, lichter roze gegeven. En dit is meteen mijn laatste kleurverandering, want het heeft ?ren geduurd om ?l die codes te veranderen
.
Ten eerste, die van alle pagina's (ook de letterkleur veranderd), daarna de kleuren van de 'Klik hier!' knoppen, de achtergrond van m'n gastenboek en vooral: de achtergronden van de pop-upschermpjes met meer informatie over de sieraden.
Dat doe ik dus nooit meer
.
Maar het is in elk geval het beste voor iets lichts te kiezen, want het is al gauw te druk.
Ten eerste, die van alle pagina's (ook de letterkleur veranderd), daarna de kleuren van de 'Klik hier!' knoppen, de achtergrond van m'n gastenboek en vooral: de achtergronden van de pop-upschermpjes met meer informatie over de sieraden.
Dat doe ik dus nooit meer
Maar het is in elk geval het beste voor iets lichts te kiezen, want het is al gauw te druk.
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...
zo dat was veel werk! ik heb er wel een tipje voor: werk met stylesheets. je maakt dan 1 bestand waar je alle kleuren instelt. mocht je een kleur willen wijzigen, dan hoef je alleen die ene bestand te wijzigen. nadeel is wel dat je hiervoor eerst alle pagina's moet wijzigen, om te zorgen dat ie de stylesheet gebruikt.
maar ach, weet je het alvast voor de volgende keer.
mocht je het ooit willen: je kan vast uitleg vinden op http://www.handleidinghtml.nl" onclick="window.open(this.href);return false; .