ik wil webwinkel starten, wat nu?
-
Jennifer
Ik zit te denken om ook een website te maken om daar wat kettingen te gaan verkopen. Een website maken kan ik wel.
Maar nu vraag ik me af wat ik nog meer moet regelen, moet je dan een kvk nummer hebben of hoe zit dat met de belasting enzo.
Ik doe dit dan naast mijn normale werk.
Ik zie dat hier wel meer mensen dit doen en vroeg me af wat jullie ervaring hier mee is.
Maar nu vraag ik me af wat ik nog meer moet regelen, moet je dan een kvk nummer hebben of hoe zit dat met de belasting enzo.
Ik doe dit dan naast mijn normale werk.
Ik zie dat hier wel meer mensen dit doen en vroeg me af wat jullie ervaring hier mee is.
ja
Ja dat zou ik ook wel willen weten....
kettingen maken is je hobby en je mag geld verdienen met je hobby, dus je mag ook kettingen verkopen zonder dat je bij de kvk ingeschreven ben. geloof dat je pas bij de kvk ingeschreven moet zijn als je meer dan 2000 euro per jaar verdien aan je hobby...of was dat nou zelfs per maand. wat wel voordeel heeft van kvk is dat je dan bij groothandel kralen in kan kopen. je hebt dan dus meer winst op je sieraden. maar het heeft ook een nadeel: al de boekhouding, de extra kosten, etc. en of sieraden verkopen nou echt een succes heeft...sommigen zeggen dat ze wel succes hebben maar er zijn ook velen die nauwelijks wat verkopen. volgens mij ligt dat ook een beetje aan bekendheid....mensen die een sieraad willen kopen moet je site wel kunnen vinden.
maar goed: je mag kettingen verkopen zonder dat je echt bedrijf bent.
maar goed: je mag kettingen verkopen zonder dat je echt bedrijf bent.
Hoi Jennifer en Marije,
Precies zoals Sandra zegt!
Wij hebben een gratis webpage en wij verkopen wel wat en verdienen er wel een centje mee, maar het is voor ons als hobby en als wij echt grote winsten zouden (willen) maken moeten we dat natuurlijk wel aangeven bij de belasting. Als je het echt groots wil aanpakken zou ik wel naar KVK gaan en dan inderdaad ook naar groothandels stappen.
Succes!!!!!!!
Precies zoals Sandra zegt!
Wij hebben een gratis webpage en wij verkopen wel wat en verdienen er wel een centje mee, maar het is voor ons als hobby en als wij echt grote winsten zouden (willen) maken moeten we dat natuurlijk wel aangeven bij de belasting. Als je het echt groots wil aanpakken zou ik wel naar KVK gaan en dan inderdaad ook naar groothandels stappen.
Succes!!!!!!!
Veel liefs,
Marlies
Marlies
-
Jennifer
Aan Marlies
Hoi Hoi,
Bij welke server heb jij je aangemeld voor een gratis website? Ik heb bij zonnet gekeken, maar deze zijn vrij onduidelijk
. Heb je misschien tips?
Groetjes, Carola
Bij welke server heb jij je aangemeld voor een gratis website? Ik heb bij zonnet gekeken, maar deze zijn vrij onduidelijk
Groetjes, Carola
Hoi Carola,
Ik heb het via http://www.lycos.nl" onclick="window.open(this.href);return false; gedaan!
Echt vrij simpel.
Je krijgt geloof ik 50 mb gratis en daarvan heb ik er nog maar 2 in gebruik, dus vrij veel.
Succes!
Ik heb het via http://www.lycos.nl" onclick="window.open(this.href);return false; gedaan!
Echt vrij simpel.
Je krijgt geloof ik 50 mb gratis en daarvan heb ik er nog maar 2 in gebruik, dus vrij veel.
Succes!
Veel liefs,
Marlies
Marlies