Mijn webwinkel
- o0Loes0o
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik ben bezig met een webwinkel maken via het programma mijn webwinkel 3.5. Alleen in de layout daar staat een standaart plaatje een auto of bloem enz. Kan je daar ook een eigen plaatje neerzetten?
Ik weet dat er een mogelijkheid moet zijn om een eigen plaatje neer te zetten, maar ik ken het programma verder niet, dus ik weet ook niet in hoeverre je verstand moet hebben van HTML om dat te kunnen veranderen
Ik weet wel dat er templates te downloaden zijn met andere plaatjes/onderwerpen

Ik weet wel dat er templates te downloaden zijn met andere plaatjes/onderwerpen
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
als je hem opslaat in je layoutdirectory met als naam theme.jpg en dezelfde afmetingen als het bestaande theme.jpg plaatje. Als je met rechts op het huidige theme.jpg-plaatjes klikt (op je site) dan krijg je de eigenschappen te zien.
Als je bv clothing hebt dan sla je je plaatje met de goede afmetingen op in bv clothing_4_2 (in degene die je hebt) als theme.jpg dan krijg je iets van een melding wil je de huidige vervangen dan zeg je ja. Als je dan je layout wilt selecteren moet je even opnieuw doen dan zie je je plaatje pas als je een voorbeeld van de website wilt zien. Zo is het bij mij gelukt.
Hier is de link van dat forum, soms wordt ik er niet veel wijzer van..vind het nog best ingewikkeld die 3.5..
Maar misschien kunnen we elkaar soms even helpen
http://www.logivert.biz/cgi-bin/fora/nl ... bb/YaBB.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je bv clothing hebt dan sla je je plaatje met de goede afmetingen op in bv clothing_4_2 (in degene die je hebt) als theme.jpg dan krijg je iets van een melding wil je de huidige vervangen dan zeg je ja. Als je dan je layout wilt selecteren moet je even opnieuw doen dan zie je je plaatje pas als je een voorbeeld van de website wilt zien. Zo is het bij mij gelukt.
Hier is de link van dat forum, soms wordt ik er niet veel wijzer van..vind het nog best ingewikkeld die 3.5..
Maar misschien kunnen we elkaar soms even helpen

http://www.logivert.biz/cgi-bin/fora/nl ... bb/YaBB.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
kralen zijn leuk...sieraden zijn machtig!!