Eigensite
Bij eigensite.nl is weer het een en ander veranderd.
Ik heb een nieuwe naam aangevraagd, want mijn shop was wat verouderd.
Nu loop ik tegen het volgende aan:
Kun je geen sub-afdelingen meer maken??
Ik had namelijk mijn sieraden op kleur op mijn oude site staan.
Wie o wie kan mij helpen??
Alvast bedankt.
Ik heb een nieuwe naam aangevraagd, want mijn shop was wat verouderd.
Nu loop ik tegen het volgende aan:
Kun je geen sub-afdelingen meer maken??
Ik had namelijk mijn sieraden op kleur op mijn oude site staan.
Wie o wie kan mij helpen??
Alvast bedankt.
Groetjes
Alida
Alida
Dat kan nog wel hoor, tenminste wel bij mij of het moet ineens sinds vandaag veranderd zijn
Als je bij afdeling toevoegen kun je toch aangeven waar je ze wilt plaatsen, zo kan je weer een subafdeling maken. Tís een beetje onhandig uitgelegt denk ik maar als je even op je site gaat kijken moet het wel lukken denk ik.
Als je bij afdeling toevoegen kun je toch aangeven waar je ze wilt plaatsen, zo kan je weer een subafdeling maken. Tís een beetje onhandig uitgelegt denk ik maar als je even op je site gaat kijken moet het wel lukken denk ik.
kralen zijn leuk...sieraden zijn machtig!!
angela schreef:Dat kan nog wel hoor, tenminste wel bij mij of het moet ineens sinds vandaag veranderd zijn![]()
Bij mij lukt het dus niet. Ik ga naar afdelingen invoeren, geef de betreffende subafdeling een naam. Deze moet een koppeling hebben naar kettingen, zichtbaar online, op een bepaalde positie en dan op de knop wijzigen drukken.
Zo doe ik het dus en dan ben ik helemaal de afdeling kettingen kwijt.
Help, wat doe ik verkeerd??
Groetjes
Alida
Alida
Bij mij lukt het dus niet. Ik ga naar afdelingen invoeren, geef de betreffende subafdeling een naam. Deze moet een koppeling hebben naar kettingen, zichtbaar online, op een bepaalde positie en dan op de knop wijzigen drukken.
Help, wat doe ik verkeerd??[/quote]
Dat had ik laatst dus ook. Moest ik alle kettingen weer op de site zetten. Ik kreeg het dus ook niet voor elkaar met die aubafdelingen.
Help, wat doe ik verkeerd??[/quote]
Dat had ik laatst dus ook. Moest ik alle kettingen weer op de site zetten. Ik kreeg het dus ook niet voor elkaar met die aubafdelingen.
Groetjes van deze kralenverslaafde!
kralen zijn leuk...sieraden zijn machtig!!
Als ik bij jou via het forum op de knop www druk, dan krijg ik niet de site zoals die eruit ziet bij eigensite.angela schreef:volgens mij doet ie het bij mij wel..ik doe afdeling invoeren. een naam verzinnen dan koppeling naar een hoofdafdeling maken, in dit geval ketting, dan een volgorde nummer aangeven, zichtbaar op de site ja en dan wijzigen. Ja bij mij komt er onder de kop kettingen wel een nieuwe kleur. Of is dat bij mij anders dan jullie bedoelen?
Heb jij deze site ergens anders gemaakt??
Groetjes
Alida
Alida