Kan maar geen eigensite.nl krijgen!

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
lisza
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door lisza » do 30 jun 2005 23:50

tja, ik heb al heel lang een eigen. site maar ik heb er echt nog nooit problemen mee gehad......hopen dat het bij jullie nu ook gaat lukken!!!
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!

Rianne
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Rianne » vr 01 jul 2005 09:33

Hmm.... ben enthousiast begonnen met vullen, maar ehh....weet iemand hoe je in kan stellen dat er maar één van is. Dat hij dus niet alles tien keer verkoopt??
Groetjes Rianne

Romantica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Romantica » vr 01 jul 2005 10:15

Romantica schreef:
Rianne schreef:Ik heb hem!
Niet de e-mail met de bevestiging van mijn site, maar met een beetje valsspelen kom je waar je wezen moet.
Ik heb ingelogd en dan gewoon wat ingetikt, dan kom je in een inlogscherm en daar heb ik gezegd dat ik mijn wachtwoord ben vergeten. Vervolgens heb ik url ingevuld van mijn pagina en ik ben binnen!!!
Volgen jullie het??

Succes!
Te gek Rianne, Nou ga ik dat ook maar proberen, je hoort het nog, Inge. dank2
Nou, ik heb het geprobeerd, maar mij lukt het niet, balen! :cry: Inge.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

lisza
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door lisza » vr 01 jul 2005 12:36

Rianne schreef:Hmm.... ben enthousiast begonnen met vullen, maar ehh....weet iemand hoe je in kan stellen dat er maar één van is. Dat hij dus niet alles tien keer verkoopt??
Kijk maar eens op mijn site onder de www knop....ik heb een afdeling gemaakt waar ik alle verkochte kettingen naar toe zet als ze ook daadwerkelijk verkocht zijn. dat vind ik de makkelijkste manier om mensen te laten zien het artikel verkocht is. je zou dan ook de prijs nog weg kunne halen. maar het is wel zo dat mensen hem dan nog aan kunnen klikken en kunnen bestellen. maar als ze bij verkocht staan zonder prijs lijkt me niet dat mensen dat snel doen.
Ik hoop dat je het een beetje snapt zo??

Nova
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Nova » vr 01 jul 2005 12:41

Ik zag dat je ook contact kun opnemen met ze via de mail: info@eigensite.nl. Misschien kun je ze vertellen dat het je niet lukt en kunnen ze kijken wat er ze ermee kunnen doen.
Proberen waard!

Laat je weten of je het gaat proberen en wat er dan is uitgekomen?
Ben zeer benieuwd.
Groetjes Alexandra

Romantica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Romantica » vr 01 jul 2005 17:59

Nova schreef:Ik zag dat je ook contact kun opnemen met ze via de mail: info@eigensite.nl. Misschien kun je ze vertellen dat het je niet lukt en kunnen ze kijken wat er ze ermee kunnen doen.
Proberen waard!

Laat je weten of je het gaat proberen en wat er dan is uitgekomen?
Ben zeer benieuwd.

Ik heb dat al 3 keer geprobeerd, maar ze reageren gewoon niet, misschien met vakantie.
Maar dankzij Rianne haar tips is het nu toch gelukt. Zogenaamd geen wachtwoord meer weten. Oke, en nu de site maar even opdoffen, Inge. :lol:

En nu nog een vraagje, misschien een domme? Maar hoe kan ik mijn site nu bekijken of het er leuk uitziet? Moet ik hem eerst overal aanmelden? Er zou toch ergens een voorbeeld te zien moeten zijn? :oops:

Nova
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Nova » za 02 jul 2005 09:29

Wat raar dat ze niet terug mailen, na 3 berichtjes van jou.
Ik heb ook gemaild [met ontvangstbevestiging] ben zeer benieuwd maar ik verwacht ook geen reactie.

Dat met het wachtwoord lukt me ook niet, zal het nog een keer proberen.
Wel super als het zo wel lukt!!!
Groetjes Alexandra

Nova
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Nova » za 02 jul 2005 09:37

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gelukt!!! hahahaha wat gaaf dat het zo werkt!

Rianne en Romantica, tnx!

Ik was een beetje dom :oops: :oops:
Mijn computer [virusscan] houdt namelijk pop ups tegen en zodoende kwam ik niet in dat scherm. Als ik dan de pop up toelaat, krijg ik idd dat scherm en toen lukte het!! Jippy!
Groetjes Alexandra

Romantica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Romantica » za 02 jul 2005 11:06

Nova schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gelukt!!! hahahaha wat gaaf dat het zo werkt!

Rianne en Romantica, tnx!

Ik was een beetje dom :oops: :oops:
Mijn computer [virusscan] houdt namelijk pop ups tegen en zodoende kwam ik niet in dat scherm. Als ik dan de pop up toelaat, krijg ik idd dat scherm en toen lukte het!! Jippy!
Heb ik ook wel eens gehad. Eerst heb je het niet door, dan opeens wel en denk je, dat ik dat niet eerder zag! Maar het is niet dom hoor, zulke dingen heeft iedereen wel eens. Maar goed he dat je nu je spulletjes erop kan zetten!

Alleen wil ik er zo graag een voorbeeld van zien hoe het er nu uitziet, maar dan ben ik misschien nu een beetje dom, maar dat lukt mij dus weer niet :oops: Inge.

Mifke
Bead Interested

Bericht door Mifke » za 02 jul 2005 12:58

Het makkelijkst is een nieuwe internetpagina openen en dan op eigensite de naam van je shop opzoeken. Je kunt dan als 'bezoeker' je eigen pagina bekijken.

Met jullie tips heb ik sinds vandaag ook een eigensite! :D
:vis:

Rianne
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Rianne » di 05 jul 2005 18:03

Soms leiden meerdere wegen naar rome.... zullen we maar zeggen!!
Groetjes Rianne

Rianne
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Rianne » di 05 jul 2005 18:04

lisza schreef:
Rianne schreef:Hmm.... ben enthousiast begonnen met vullen, maar ehh....weet iemand hoe je in kan stellen dat er maar één van is. Dat hij dus niet alles tien keer verkoopt??
Kijk maar eens op mijn site onder de www knop....ik heb een afdeling gemaakt waar ik alle verkochte kettingen naar toe zet als ze ook daadwerkelijk verkocht zijn. dat vind ik de makkelijkste manier om mensen te laten zien het artikel verkocht is. je zou dan ook de prijs nog weg kunne halen. maar het is wel zo dat mensen hem dan nog aan kunnen klikken en kunnen bestellen. maar als ze bij verkocht staan zonder prijs lijkt me niet dat mensen dat snel doen.
Ik hoop dat je het een beetje snapt zo??
ehhh.... maar stel iemand koopt een bepaalde ketting en een minuut later koopt een ander die ketting ook, dat kan dan toch nog steeds....want zo snel ben jij er niet bij....Niet dat het bij mij nou zo storm loopt, maar ik zou het wel fijn vinden.......
Groetjes Rianne

lisza
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door lisza » wo 06 jul 2005 00:46

ja dat klopt, in theorie kan dat gebeuren, in praktijk denk ik wat minder snel! maar ik denk dat je dat nergens kunt voorkomen......of je moet een site hebben die dat zelf allemaal automatisch bijhoudt, dan kan het wel. maarja het is verder gratis, dusse ikke ben wel tevreden hoor!

Groetjes Lisa

Beadiful
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Beadiful » vr 08 jul 2005 10:59

Je kunt dat wel bij eigensite instellen alleen zijn daar kosten aan verbonden! Je moet dat een module "voorraadbeheer" of zoiets kopen en dan kun je dus aangeven hoeveel van alles je hebt.... dan kan iets maar 1 keer besteld worden!

In de praktijk zal het idd niet vaak voorkomen, ik heb ook gewoon een kopje met "verkocht" en op die manier werkt het wel, ik laat de prijzen er wel bijstaan (zodat ik ze zelf nog weet voor het geval ik dat nog eens nodig heb) en heb wel eens gehad dat iemand dat TOCH bestelde....Heb gewoon gemailt dat het onder het kopje "verkocht" staat en dat dat betekend dat het verkocht is....moeten mensen maar begrijpen toch?

Gesloten