Kan maar geen eigensite.nl krijgen!
Ik heb nu al tot twee keer toe een webwinkel op eigensite.nl aangevraagd en er gebeurt niets! Ik heb geen email ontvangen met verdere instructies en ik vraag me af wat er aan de hand is. Ik heb het gisteren en vanmorgen nog eens geprobeerd, maar niets. Doe ik iets fout? Er staat toch dat het in 10 minuten gepiept is!
- Romantica
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Toevallig wilde ik net hetzelfde vragen, is maar goed dat ik eerst even kijk.
Ik heb het al een week geleden aangevraagd en nog niets gehoord.
Ik neem aan dat er veel aanvraag is vandaar dat het lang duurt.
Misschien dat we nog even geduld moeten hebben.
Alhoewel ik dat weinig heb want ik moet nodig mijn site verhuizen naar eigensite.nl vanwege ruimtegebrek. (Ik heb meerdere sites)
Nou, afwachten, groetjes inge.
ps.Ik heb ze trouwens geprobeerd te mailen, maar het kwam niet aan, ik een foutmelding??
Ik heb het al een week geleden aangevraagd en nog niets gehoord.
Ik neem aan dat er veel aanvraag is vandaar dat het lang duurt.
Misschien dat we nog even geduld moeten hebben.
Alhoewel ik dat weinig heb want ik moet nodig mijn site verhuizen naar eigensite.nl vanwege ruimtegebrek. (Ik heb meerdere sites)
Nou, afwachten, groetjes inge.

ps.Ik heb ze trouwens geprobeerd te mailen, maar het kwam niet aan, ik een foutmelding??
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
-
- Bead Designer
- Contacteer:
misschien http://www.winkelplein.nl" onclick="window.open(this.href);return false; proberen . ook gratis!
groetjes Markraal
- Romantica
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Op de site staat: Je krijgt echt een geweldig winkel systeem met onbeperkt aantal producten, afdelingen, bestellingen en vele opties meer en ook voor de eigensite sub-domeinnaam en hosting betaalt u niets. Ook rekenen wij niets voor datatraffic.Rianne schreef:Ik heb hetzelfde!
Bij winkelplein mag je maar max 20 artikelen gratis plaatsen. Is er trouwens een limiet bij eigen site??
Klink goed, als ze nu ook eens wat lieten horen? Ik heb het weer opnieuw aangevraagd, even afwachten maar weer.
Groetjes Inge.

Ik heb een e-mail gestuurd naar ze, want ik ging de naam intikken die ik had uitgekozen met daar achter. eigensite.nl en zie daar een hele lege winkel. Dus dacht ik dan vraag ik gewoon om het wachtwoord en de login. Anders krijgen ze toch alleen maar lege winkels omdat iedereen het gaat en blijft proberen
Groetjes Rianne
Ik heb hem!
Niet de e-mail met de bevestiging van mijn site, maar met een beetje valsspelen kom je waar je wezen moet.
Ik heb ingelogd en dan gewoon wat ingetikt, dan kom je in een inlogscherm en daar heb ik gezegd dat ik mijn wachtwoord ben vergeten. Vervolgens heb ik url ingevuld van mijn pagina en ik ben binnen!!!
Volgen jullie het??
Succes!
Niet de e-mail met de bevestiging van mijn site, maar met een beetje valsspelen kom je waar je wezen moet.
Ik heb ingelogd en dan gewoon wat ingetikt, dan kom je in een inlogscherm en daar heb ik gezegd dat ik mijn wachtwoord ben vergeten. Vervolgens heb ik url ingevuld van mijn pagina en ik ben binnen!!!
Volgen jullie het??
Succes!
Groetjes Rianne
-
- Bead Monster
- Contacteer:
- Romantica
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Te gek Rianne, Nou ga ik dat ook maar proberen, je hoort het nog, Inge.Rianne schreef:Ik heb hem!
Volgen jullie het??
Succes!