Problemen bij bestellingen Eigensite....
- Moei-Quai
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Ik heb de laatste tijd heel veel problemen met mijn eigensite...
In mijn mailbox krijg ik een bericht dat er een bestellin is, maar vervolgens is daar in de manager niets over terug te vinden.
Heb al contact gehad met eigensite zelf maar die zeggen er ook niets aan te kunnen doen. Hebben anderen hier ook problemen mee?
Gelukkig ga ik in de zomer een 'echte' site (proberen) te maken dus hoef ik niet zo lang meer met deze, maar ik vind 't echt super irritant!!
In mijn mailbox krijg ik een bericht dat er een bestellin is, maar vervolgens is daar in de manager niets over terug te vinden.
Heb al contact gehad met eigensite zelf maar die zeggen er ook niets aan te kunnen doen. Hebben anderen hier ook problemen mee?
Gelukkig ga ik in de zomer een 'echte' site (proberen) te maken dus hoef ik niet zo lang meer met deze, maar ik vind 't echt super irritant!!
Bye bye,
Roos
Roos
-
- Bead Monster
- Contacteer:
-
- Bead Monster
- Contacteer:
-
- Bead Designer
- Contacteer:
bij http://www.winkelplein.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kun je ook een gratis site maken. super service , en heel veel mogelijkheden. ik heb hem al een tijdje maar het bevalt prima. ( ik heb wel een betalende site )frieda van dam schreef:ja hij is vrezelijk langzaam maar ja hij is gratis ik heb niet genoeg spullen om het profesioneler op te zetten anders had ik al lang iets anders genomen
liefs frietje![]()
![]()
groetjes Markraal
Er zijn inderdaad vaak wat problemen bij eigensite.....maar van de andere kant het is inderdaad gratis en ze proberen juist om de site steeds te verbeteren, ze doen het dus niet om ons te pesten maar willen het steeds verbeteren! Enne, je krijgt ook niet veel irritante reclame door je site heen, das nog vervelender!
Ik heb momenteel geen problemen al heb ik laatst wel wat gedoe gehad met bestellingen en mailtjes enzo, maar das nu opgelost....
Wel vind ik het irritant dat ik geen foto´s meer op het forum kan laten zien...of weet iemand hoe dit wel kan? Heb gehoord dat het vanuit een andere browser wel schijnt te kunnen, maar heb niet zoveel behoefte om een andere te nemen.....
Ik heb momenteel geen problemen al heb ik laatst wel wat gedoe gehad met bestellingen en mailtjes enzo, maar das nu opgelost....
Wel vind ik het irritant dat ik geen foto´s meer op het forum kan laten zien...of weet iemand hoe dit wel kan? Heb gehoord dat het vanuit een andere browser wel schijnt te kunnen, maar heb niet zoveel behoefte om een andere te nemen.....
- sharon
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Nee ik baalde ook al maar heb geen idee hoe dat zou moeten.Beadiful schreef:Wel vind ik het irritant dat ik geen foto´s meer op het forum kan laten zien...of weet iemand hoe dit wel kan? Heb gehoord dat het vanuit een andere browser wel schijnt te kunnen, maar heb niet zoveel behoefte om een andere te nemen.....
Overigens komen jullie wel op mijn site. Ik kom er zelf namelijk niet op.
-
- Bead Monster
- Contacteer:
- sharon
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Oh oke tja dan hebben we hetzelfde probleem dus...ehm balen 
Maar het is vreemd want op deze site bijv. kom ik wel snel http://kreakrullie.eigensite.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar het is vreemd want op deze site bijv. kom ik wel snel http://kreakrullie.eigensite.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;