gateway en php

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:
gateway en php

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 27 mei 2005 19:14

Is er hier iemand met veel (!) kennis van php en/of gateway (wordt gebruikt met shops)? Ik word helemaal :gek: van mijn nieuwe programma. Ik heb het zo ver gekregen dat je tot aan de kassa komt, maar daarna moet je dus een formulier krijgen om de aflevergegevens in te vullen, en dat lukt niet huilen2 . Wie weet raad? Het heeft te maken met php, en daar begrijp ik echt helemaal niks van. Ik doe volgens mij een heel klein lullig dingetje verkeerd, maar de grote vraag is dus: WAT doe ik verkeerd?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Janneke
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Janneke » vr 27 mei 2005 19:17

Sorry Esther, maar van PHP weet ik weinig.

Enneh, als een stukje programmatuur het niet doet, is het meestal maar een heeeel klein dingetje wat niet goed is. Maarja, computers doen niet aan fuzzy logic he? (Alhoewel, Windows heeft er nog wel eens een handje van om voor je na te gaan denken. En dan net de kant op die jij niet op wou...)

Als je iets van een foutmelding kan laten zien kan ik er misschien iets uit opmaken?
groetjes! Janneke

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 27 mei 2005 19:20

Bedankt dat je wilt helpen Janneke, ik wil je een Worddoc. sturen met screenshots zodat je mijn instellingen kunt zien. Hoe doe ik dat? Heb ik jouw mailadres?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Janneke
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Janneke » vr 27 mei 2005 19:24

Je hebt een PB
groetjes! Janneke

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 28 mei 2005 08:44

esther, heb je al gekeken of je een file gateway.php in de basis-map heb zeg maar? want dat is wat nu fout gaat, hij kan de file gewoon niet vinden.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 28 mei 2005 09:35

Ja dat had Janneke ook al voor me ontdekt (ben een dummie met computers :oops: ). Maar dat komt denk ik door het programma, dat doet veel automatisch waaronder de url instellen. En dat bestand staat wel ergens in de basismap, maar ik krijg het niet op de plaats waar het volgens mij moet komen.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 28 mei 2005 21:07

je basismap zou wel weleens www kunnen heten. het is zeg maar de map waar je niet verder terug kan.
daar moet je de file gateway.php naar uploaden.

Gesloten