sieraden.verzamelgids.nl

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Sparkling Beads
Bead Reader
Contacteer:
sieraden.verzamelgids.nl

Bericht door Sparkling Beads » di 07 okt 2003 11:52

Hoi allemaal,

Ik ben bezig een sieraden.verzamelgids.nl op te zetten, ik heb al wat sites toegevoegd inmiddels.

Wil je ook graag op deze pagina komen?

Vul dan even dit formuliertje in.

Bedankt!

Groetjes, Sabrina

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » di 07 okt 2003 12:52

Heb het formuliertje ingevuld.
Zodra ik tijd heb zet ik de site ook bij m'n links.

Thanxx
Veel liefs,
Marlies

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » di 07 okt 2003 12:56

Er bestaat trouwens ook een http://www.kralen.verzamelgids.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en deze heeft de zelfde onderwerpen. Ik weet niet of je dat wist?? ter info
Veel liefs,
Marlies

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » di 07 okt 2003 13:39

Heb dit onderwerp even verplaatst naar Websites maken....
Afbeelding

Sparkling Beads
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Sparkling Beads » di 07 okt 2003 13:50

Marlies schreef:Er bestaat trouwens ook een http://www.kralen.verzamelgids.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en deze heeft de zelfde onderwerpen. Ik weet niet of je dat wist?? ter info
Ja dat wist ik wel.. ik heb de beheerder van verzamelgids gemaild of we die niet beter gescheiden kunnen houden (ik bedoel sieraden echt sieraden links en kralen echt kralen links) maar ik heb nog niets terug gehad. :(

Bedankt voor het verplaatsen Marieke, sorry dat het op het verkeerde forum stond. :oops:

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » di 07 okt 2003 13:57

Oh, dat maakt niet uit. Zo heb ik al moderator ook nog eens wat te doen!!! Hihi...
Afbeelding

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » di 07 okt 2003 14:56

Ik heb me ook aangemeld, zodra ik terug ben van stage zet ik ook even een linkje terug :D.
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 07 okt 2003 15:36

ik heb me aangemeld. :) en klein tipje wat sieradenwinkels betreft: kraaloog is een kralenwinkel die onder andere sieraden verkoopt...wat ik me herinner zelfs nauwelijks sieraden. alle kralenwinkels verkopen ook wel sieraden, dus dan kan je net zo goed naar alle websites van kralenwinkels verwijzen, wat ik persoonlijk niet zo relevant vind. op de websites die er zijn zie je dan namelijk meestal alleen kralen....waardoor de bezoeker misschien wel denkt 'hee ik ga zelf wel sieraden maken', wat je misschien juist niet wil. just a tip. ;)

Sparkling Beads
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Sparkling Beads » di 07 okt 2003 16:41

St?phanie schreef:Ik heb me ook aangemeld, zodra ik terug ben van stage zet ik ook even een linkje terug :D.
Ik had je zelf al bij sieraden homepages gezet. Ik had nl zo gedacht: als een site geen automatisch winkelmandjessystem heeft, dan zet ik ze bij homepages, anders bij online shops.

Vond ik zelf wel goed bedacht, maar ik sta natuurlijk open voor suggesties. :)
ik heb me aangemeld. en klein tipje wat sieradenwinkels betreft: kraaloog is een kralenwinkel die onder andere sieraden verkoopt...wat ik me herinner zelfs nauwelijks sieraden. alle kralenwinkels verkopen ook wel sieraden, dus dan kan je net zo goed naar alle websites van kralenwinkels verwijzen, wat ik persoonlijk niet zo relevant vind. op de websites die er zijn zie je dan namelijk meestal alleen kralen....waardoor de bezoeker misschien wel denkt 'hee ik ga zelf wel sieraden maken', wat je misschien juist niet wil. just a tip.
Bedankt dat je het even zegt! Ik weet niet zo goed of ik de sieradenwinkel rubriek wel houd, die is dus bedoelt voor websites van winkels, maar de website moet dan weer geen online shop zijn. (ingewikkeld!) En ik zal maar geen kralenwinkels rubriek toevoegen omdat het dan wel erg een kralen verzamelgids wordt, ipv een sieraden. Ik heb wel kralenshops toegevoegd omdat veel mensen die sieraden kopen ook sieraden maken leuk vinden (iets dat ik trouwens graag aanmoedig want dat is harstikke leuk! ;))

Maar als ik die rubriek weg haal, heb ik weer zo weinig rubrieken. *zucht* Anyway, ik zal nog eens diep nadenken.

Ik ben trouwens ook maar meteen een meiden.verzamelgids.nl begonnen (ik was toch bezig ;)) daar is ook een rubriek sieraden, je kan je daar ook aanmelden. (En als jullie moe zijn van het aanmelden zal ik de websites daar zelf wel even toevoegen. ;))

Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » di 07 okt 2003 17:07

Ik heb me ook net aangemeld maar mijn site is nog neit helemaal klaar...
De sieraden moeten er nog op en die komen binnenkort!
Dus ik hoop dat ik alsnog door de toetsing heen kom ook al staan er op dit moment nog geen sieraden!
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » di 07 okt 2003 17:37

Hmm, van mij mag ie best bij de homepages, maar dat is het eigenlijk niet ;). 't Is een heel klein online winkeltje, zonder mandjessysteem want dat is veel te lastig omdat ik alles op maat maak en in de kleuren die mensen willen :).
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » di 07 okt 2003 18:05

Heb het ook ingevuld. Zal ik sparkling beads ook als links op mijn site zetten?

Sparkling Beads
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Sparkling Beads » di 07 okt 2003 19:20

Fester schreef:Heb het ook ingevuld. Zal ik sparkling beads ook als links op mijn site zetten?
graag!

Riantje Ik zal hem wel goedkeuren hoor. ;) Maak je geen zorgen, ik kan er altijd bij zetten dat er aan gewerkt wordt ofzo.

St?phanie hmm daar zit wel iets in, eigenlijk moet ik gewoon een andere naam voor die rubriek verzinnen, ik ben er mee bezig. :)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 07 okt 2003 19:26

Sparkling Beads schreef:...
Bedankt dat je het even zegt! Ik weet niet zo goed of ik de sieradenwinkel rubriek wel houd, die is dus bedoelt voor websites van winkels, maar de website moet dan weer geen online shop zijn. (ingewikkeld!) En ik zal maar geen kralenwinkels rubriek toevoegen omdat het dan wel erg een kralen verzamelgids wordt, ipv een sieraden. Ik heb wel kralenshops toegevoegd omdat veel mensen die sieraden kopen ook sieraden maken leuk vinden (iets dat ik trouwens graag aanmoedig want dat is harstikke leuk! ;))
...
geef je helemaal gelijk, tis leuk om mensen aan te moedigen. ik dacht er alleen aan omdat sieraden.pagina.nl zo denkt en ik haar klein beetje gelijk geeft, maar ik zou eerder hetzelfde doen als jij. ;) anders maak je ook een topic ?zelf sieraden maken? aan, verwijs je bv naar mijn site door al de instructies en zo nog een paar, met nog meer links bij kralen.pagina.nl en mijn linkspagina....da?s wel handig want beginners weten niet meteen hoe je sieraden moet maken. ;) just a tip.

Sparkling Beads
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Sparkling Beads » di 07 okt 2003 20:38

Dat is een harstikke leuk idee! Bedankt. :D Ga ik morgen meteen doen, ik ben nu een beetje moe maar het gaat voor morgen op de agenda. ;)

Ik heb je site trouwens ook bij de meiden verzamelgids gezet bij hobbies. :)

Gesloten