sieraden.verzamelgids.nl
-
Sparkling Beads
- Bead Reader
- Contacteer:
Hoi allemaal,
Ik ben bezig een sieraden.verzamelgids.nl op te zetten, ik heb al wat sites toegevoegd inmiddels.
Wil je ook graag op deze pagina komen?
Vul dan even dit formuliertje in.
Bedankt!
Groetjes, Sabrina
Ik ben bezig een sieraden.verzamelgids.nl op te zetten, ik heb al wat sites toegevoegd inmiddels.
Wil je ook graag op deze pagina komen?
Vul dan even dit formuliertje in.
Bedankt!
Groetjes, Sabrina
Er bestaat trouwens ook een http://www.kralen.verzamelgids.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en deze heeft de zelfde onderwerpen. Ik weet niet of je dat wist?? ter info
Veel liefs,
Marlies
Marlies
-
Sparkling Beads
- Bead Reader
- Contacteer:
Ja dat wist ik wel.. ik heb de beheerder van verzamelgids gemaild of we die niet beter gescheiden kunnen houden (ik bedoel sieraden echt sieraden links en kralen echt kralen links) maar ik heb nog niets terug gehad.Marlies schreef:Er bestaat trouwens ook een http://www.kralen.verzamelgids.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en deze heeft de zelfde onderwerpen. Ik weet niet of je dat wist?? ter info
Bedankt voor het verplaatsen Marieke, sorry dat het op het verkeerde forum stond.
ik heb me aangemeld.
en klein tipje wat sieradenwinkels betreft: kraaloog is een kralenwinkel die onder andere sieraden verkoopt...wat ik me herinner zelfs nauwelijks sieraden. alle kralenwinkels verkopen ook wel sieraden, dus dan kan je net zo goed naar alle websites van kralenwinkels verwijzen, wat ik persoonlijk niet zo relevant vind. op de websites die er zijn zie je dan namelijk meestal alleen kralen....waardoor de bezoeker misschien wel denkt 'hee ik ga zelf wel sieraden maken', wat je misschien juist niet wil. just a tip. 
-
Sparkling Beads
- Bead Reader
- Contacteer:
Ik had je zelf al bij sieraden homepages gezet. Ik had nl zo gedacht: als een site geen automatisch winkelmandjessystem heeft, dan zet ik ze bij homepages, anders bij online shops.St?phanie schreef:Ik heb me ook aangemeld, zodra ik terug ben van stage zet ik ook even een linkje terug.
Vond ik zelf wel goed bedacht, maar ik sta natuurlijk open voor suggesties.
Bedankt dat je het even zegt! Ik weet niet zo goed of ik de sieradenwinkel rubriek wel houd, die is dus bedoelt voor websites van winkels, maar de website moet dan weer geen online shop zijn. (ingewikkeld!) En ik zal maar geen kralenwinkels rubriek toevoegen omdat het dan wel erg een kralen verzamelgids wordt, ipv een sieraden. Ik heb wel kralenshops toegevoegd omdat veel mensen die sieraden kopen ook sieraden maken leuk vinden (iets dat ik trouwens graag aanmoedig want dat is harstikke leuk!ik heb me aangemeld. en klein tipje wat sieradenwinkels betreft: kraaloog is een kralenwinkel die onder andere sieraden verkoopt...wat ik me herinner zelfs nauwelijks sieraden. alle kralenwinkels verkopen ook wel sieraden, dus dan kan je net zo goed naar alle websites van kralenwinkels verwijzen, wat ik persoonlijk niet zo relevant vind. op de websites die er zijn zie je dan namelijk meestal alleen kralen....waardoor de bezoeker misschien wel denkt 'hee ik ga zelf wel sieraden maken', wat je misschien juist niet wil. just a tip.
Maar als ik die rubriek weg haal, heb ik weer zo weinig rubrieken. *zucht* Anyway, ik zal nog eens diep nadenken.
Ik ben trouwens ook maar meteen een meiden.verzamelgids.nl begonnen (ik was toch bezig
-
Sparkling Beads
- Bead Reader
- Contacteer:
graag!Fester schreef:Heb het ook ingevuld. Zal ik sparkling beads ook als links op mijn site zetten?
Riantje Ik zal hem wel goedkeuren hoor.
St?phanie hmm daar zit wel iets in, eigenlijk moet ik gewoon een andere naam voor die rubriek verzinnen, ik ben er mee bezig.
geef je helemaal gelijk, tis leuk om mensen aan te moedigen. ik dacht er alleen aan omdat sieraden.pagina.nl zo denkt en ik haar klein beetje gelijk geeft, maar ik zou eerder hetzelfde doen als jij.Sparkling Beads schreef:...
Bedankt dat je het even zegt! Ik weet niet zo goed of ik de sieradenwinkel rubriek wel houd, die is dus bedoelt voor websites van winkels, maar de website moet dan weer geen online shop zijn. (ingewikkeld!) En ik zal maar geen kralenwinkels rubriek toevoegen omdat het dan wel erg een kralen verzamelgids wordt, ipv een sieraden. Ik heb wel kralenshops toegevoegd omdat veel mensen die sieraden kopen ook sieraden maken leuk vinden (iets dat ik trouwens graag aanmoedig want dat is harstikke leuk!)
...
-
Sparkling Beads
- Bead Reader
- Contacteer: