ik heb een account aangemaakt bij eigensite, kan ik een start maken voordat ik aan een echte website begin ...
het zou erg gemakkelijk zijn
nu heb ik eens rond zitten neuzen......maar ik weet niet waar ik moet beginnen.....
ik kan ook geen " help " vinden....of ik kijk er weer eens overheen
kan iemand me op weg helpen
Als het goed is krijg je een wachtwoord en gebruikersnaam via de email.
Dan moet je naar http://www.eigensite.nl/manager" onclick="window.open(this.href);return false; gaan en dan inloggen.
Daar kan je allerlei producten toevoegen.... omschrijvingen en foto's.. of is dit niet wat je bedoeld???
Kom je wel in je manager?
Als dat lukt zie je aan de linkerkant een menu.
Daar staat het volgende:
- home
- bestellingen enz.
Ook staat er daar
- Afdelingen
- Producten
Als je dan bijv. op afdelingen klikt zie je bovenaan in het midden (van boven) afdeling toevoegen. Die kun je dan bijv. kettingen noemen.
Als je dit eenmaail hebt gedaan kun je op de afdeling kettingen klikken en daar producten toevoegen.
Dit kun je ook doen door op producten te klikken en dan in het midden weer op product toevoegen..
Ik ben slecht in uitleggen, maar hoop dat je het begrijpt!
Ik heb een andere vraag. Doen de mensen die bij eigen site een site hebben, ook zo'n antitrust(???) nemen? zo ja, wat zijn dan de voordelen ervan. Ik heb er mail over ontvangen, maar snap dat dus niet zo goed.
Heb ook zo´n mail over antitrust gehad....ze boden m nu voor 25 euro aan ofzo maar vind ik nog veel geld. Vind het ook niet de moeite, zie er de voordelen niet van in! Wat voegt zoiets nu toe? Net of klanten weten wat dat is! Weet het zelf niet eens! Denk dat het meer van belang is hoeveel producten je in je winkel hebt en hoelang je winkel actief is. Als je maar 1 product verkoopt en al een jaar online bent weten mensen dus dat die winkel niet te vertrouwen is en dat er geen updates plaatsvinden.