Beadiful site aangepast

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Gebruikersavatar
Beadiful
Bead Dreamer
Berichten:606
Lid geworden op:vr 01 okt 2004 08:17
Locatie:Venlo
Contacteer:
Beadiful site aangepast

Bericht door Beadiful » di 30 nov 2004 14:12

De afgelopen weken ben ik druk bezig geweest met het aanpassen van mn site. Ik heb alle kettingen opnieuw gefotografeerd en heb een gastenboek toegevoegd.....

Als je een goed beeld wilt hebben van "hoe het eerst was en hoe nu" dan raad ik aan even bij de Verkochte sieraden te kijken dan zie je hoe de foto?s dr eerst uitzagen (niet erg geweldig dus) maar met behulp van de scanner vind ik het nu eindelijk ergens op lijken!

http://beadiful.eigensite.nl" onclick="window.open(this.href);return false;


Ben benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 30 nov 2004 14:22

:(L)

Gebruikersavatar
Brigitte
Bead Lover
Berichten:445
Lid geworden op:wo 24 nov 2004 12:08
Locatie:Nieuwerkerk ad IJssel
Contacteer:

Bericht door Brigitte » di 30 nov 2004 14:55

Ziet er mooi uit met mooie foto's. Moest alleen lachen bij GSM straps, waar je bij zet 'excl. gsm'. Zijn er nou echt mensen die denken dat je die erbij krijgt ?? LOL . Vind ze trouwens erg leuk, maar bijmijn GSM gaat dat niet....
groetjes
Brigitte

Gebruikersavatar
Beadiful
Bead Dreamer
Berichten:606
Lid geworden op:vr 01 okt 2004 08:17
Locatie:Venlo
Contacteer:

Bericht door Beadiful » di 30 nov 2004 15:53

Haha, ja je hebt gelijk weet dat t er lachwekkend uit ziet! Maar heb het uit voorzorg gedaan voor de "minder slimme" medemens. Heb namelijk wel eens verhalen gehoord dat mensen van die rare dingen claimen en vond t verstandig deze rare dingen voor te blijven :-)

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » di 30 nov 2004 16:30

Ziet er goed uit!!! :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » di 30 nov 2004 18:21

Ziet er goed uit!
Ik weet niet of de roze achtergrond bij eigen site hoort, maar vind die persoonlijk wel erg scherp aan mijn oogjes.... de rest ziet er echt goed uit!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gebruikersavatar
allema
Bead Producer
Berichten:1221
Lid geworden op:di 13 jul 2004 14:48
Locatie:Weesp
Contacteer:

Bericht door allema » di 30 nov 2004 19:49

ik vind hem helemaal goed
ik denk dat ik zelf ook maar eens een betere site moet late make door mijn oom :wink:
ohh en trouwens ik vind de roze kleur wel leuk staan :lol:

groetjes sharon

Gesloten