moshi-moshi en lapoupette
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
-
moshi-moshi
- Bead Interested
- Berichten:116
- Lid geworden op:di 29 jul 2003 13:10
- Contacteer:
Ik heb mijn site opgesplitst. In "serieuze" en "grappige" sieraden
Ik weet eigenlijk niet of dat nou slim is maar voor mijn gevoel passen de twee stijlen nou eenmaal niet bij elkaar. (het nieuwe lapoupette deel is nog niet helemaal af hoor) Heb ook nog niet al mijn spulletjes erop kunnen zetten.
http://shop.moshi-moshi.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet eigenlijk niet of dat nou slim is maar voor mijn gevoel passen de twee stijlen nou eenmaal niet bij elkaar. (het nieuwe lapoupette deel is nog niet helemaal af hoor) Heb ook nog niet al mijn spulletjes erop kunnen zetten.
http://shop.moshi-moshi.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Berichten:6006
- Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
- Locatie:Nieuwegein
- Contacteer:
ach, denk maar zo, jij hebt weer plezier gehad door nieuwe site te maken en het maakt het wel professioneler denk ik. nu komt het niet over alsof je 'zomaar maar wat kettingen maakt' zeg maar. wat je anders ook evt kan doen, is wel alles in 1 shop, en dan scriptje van 'als de spirtuele kettingen geselecteerd, toon dan andere achtergrond, en anders de vrolijke achtergrond'? kijk maar wat voor jou het makkelijkst is.
vind het trouwens wel weer heeeeel mooi. 
-
moshi-moshi
- Bead Interested
- Berichten:116
- Lid geworden op:di 29 jul 2003 13:10
- Contacteer:
je weet het he, als je vragen hebt mag je altijd mailen.moshi-moshi schreef:Sandra als ik, zoals jij een php wizard was, dan had ik het misschien zo op kunnen lossen
Maar eigenlijk zijn het ook twee hele losse shopjes, omdat het denk ik voor een heel verschillend publiek is. Dus mogen ze wel helemaal los.
misschien kan je wel soort templates maken...dan kan je eenvoudiger meerdere sites maken in verschillende lay-outs? dat kan heel eenvoudig bv zo:
bij iedere pagina include je top.php, dan krijg je de tekst en dan include je end.php . in top.php heb je de html die de menu enzo toont, in end.php heb je de html die het allemaal afsluit. op zo 'n manier kan je via 2 bestanden in 1x de lay-out wijzigen en blijft de overige inhoud toch hetzelfde. dit is niet de officiele manier van werken met templates, maar het werkt prima.
dus als je vragen hebt....
-
moshi-moshi
- Bead Interested
- Berichten:116
- Lid geworden op:di 29 jul 2003 13:10
- Contacteer:
-
moshi-moshi
- Bead Interested
- Berichten:116
- Lid geworden op:di 29 jul 2003 13:10
- Contacteer:
groetjes Leonie 