moshi-moshi en lapoupette

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
moshi-moshi
Bead Interested
Berichten:116
Lid geworden op:di 29 jul 2003 13:10
Contacteer:
moshi-moshi en lapoupette

Bericht door moshi-moshi » ma 13 sep 2004 11:03

Ik heb mijn site opgesplitst. In "serieuze" en "grappige" sieraden
Ik weet eigenlijk niet of dat nou slim is maar voor mijn gevoel passen de twee stijlen nou eenmaal niet bij elkaar. (het nieuwe lapoupette deel is nog niet helemaal af hoor) Heb ook nog niet al mijn spulletjes erop kunnen zetten.
http://shop.moshi-moshi.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
alpha
Bead Fan
Berichten:326
Lid geworden op:vr 01 aug 2003 11:42
Locatie:Coevorden
Contacteer:

Bericht door alpha » ma 13 sep 2004 11:17

Ik weet ook niet of het handig is maar het is wel een hele mooie site!
Afbeelding groetjes Leonie Afbeelding

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 13 sep 2004 11:25

Ik vind lapoupette erg leuk gedaan!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 13 sep 2004 11:30

ach, denk maar zo, jij hebt weer plezier gehad door nieuwe site te maken en het maakt het wel professioneler denk ik. nu komt het niet over alsof je 'zomaar maar wat kettingen maakt' zeg maar. wat je anders ook evt kan doen, is wel alles in 1 shop, en dan scriptje van 'als de spirtuele kettingen geselecteerd, toon dan andere achtergrond, en anders de vrolijke achtergrond'? kijk maar wat voor jou het makkelijkst is. ;) vind het trouwens wel weer heeeeel mooi. :applaus:

moshi-moshi
Bead Interested
Berichten:116
Lid geworden op:di 29 jul 2003 13:10
Contacteer:

Bericht door moshi-moshi » ma 13 sep 2004 18:51

Sandra als ik, zoals jij een php wizard was, dan had ik het misschien zo op kunnen lossen :)
Maar eigenlijk zijn het ook twee hele losse shopjes, omdat het denk ik voor een heel verschillend publiek is. Dus mogen ze wel helemaal los.

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » ma 13 sep 2004 19:30

Wat is het allemaal mooi, leuk, verrassend........

moontje
Bead Lover
Berichten:414
Lid geworden op:di 30 mar 2004 13:54
Locatie:tubbergen
Contacteer:

Bericht door moontje » di 14 sep 2004 11:02

vind het juist heel erg leuk dat je het zo opgesplitst hebt. ik vind het een tof idee, makkelijk zoeken.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 14 sep 2004 11:36

moshi-moshi schreef:Sandra als ik, zoals jij een php wizard was, dan had ik het misschien zo op kunnen lossen :)
Maar eigenlijk zijn het ook twee hele losse shopjes, omdat het denk ik voor een heel verschillend publiek is. Dus mogen ze wel helemaal los.
je weet het he, als je vragen hebt mag je altijd mailen. ;) als ik jou was zou ik er echt eens mee gaan stoeien want php is heel leuk en ook heel makkelijk, het is gewoon even oefenen, dan weet je vanzelf wel hoe je het moet aanpakken. en dat scheelt ook veel werk.
misschien kan je wel soort templates maken...dan kan je eenvoudiger meerdere sites maken in verschillende lay-outs? dat kan heel eenvoudig bv zo:
bij iedere pagina include je top.php, dan krijg je de tekst en dan include je end.php . in top.php heb je de html die de menu enzo toont, in end.php heb je de html die het allemaal afsluit. op zo 'n manier kan je via 2 bestanden in 1x de lay-out wijzigen en blijft de overige inhoud toch hetzelfde. dit is niet de officiele manier van werken met templates, maar het werkt prima.
dus als je vragen hebt.... ;)

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 14 sep 2004 15:58

helemaal overdonderd, echt mooi alles de vormgeving, uitstraling, sieraden en ook de pretty porn.... onder de indruk hoor!
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Ezther
Bead Professional
Berichten:1613
Lid geworden op:do 03 jun 2004 19:43
Locatie:Leusden

Bericht door Ezther » di 14 sep 2004 17:13

Ziet er erg professioneel uit!!
Bye bye, Ezther.

Gebruikersavatar
Fester
Bead Addict
Berichten:2122
Lid geworden op:zo 14 sep 2003 16:30
Locatie:Nederweert
Contacteer:

Bericht door Fester » di 14 sep 2004 17:56

Wauw! Heel mooi gedaan. Vind het wel leuk zo. Goede keuze!

Gebruikersavatar
Victoria
Bead Professional
Berichten:1695
Lid geworden op:di 23 sep 2003 14:32
Locatie:Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Victoria » di 14 sep 2004 20:44

gave site hoor :kwijl: vooral de "grappige" sieraden erg gaaf :wink:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

moshi-moshi
Bead Interested
Berichten:116
Lid geworden op:di 29 jul 2003 13:10
Contacteer:

Bericht door moshi-moshi » wo 15 sep 2004 14:01

Bedankt voor de complimenten (warm bad op deze rillerige regenachtige dag :))
Geen probleem volgens jullie dus, 2 sites. Lapoupette vond ik ook wel een hele leuke domeinnaam om te hebben :roll:
En nu weer aan de slag om twee sites met spullen te vullen :shock: :)

Gebruikersavatar
Sarah
Bead Starter
Berichten:86
Lid geworden op:do 10 jun 2004 15:31
Contacteer:

Bericht door Sarah » za 18 sep 2004 18:44

Mooie site! Ik vind de splitsing eigenlijk wel erg leuk zo!

Ik was trouwens helemaal onder de indruk van je site... zat te denken: hoe krijgt ze het voor elkaar... en toen kwam ik ergens je beroep tegen...
Ik ben trouwens nog steeds onder de indruk hoor! :wink:

moshi-moshi
Bead Interested
Berichten:116
Lid geworden op:di 29 jul 2003 13:10
Contacteer:

Bericht door moshi-moshi » za 18 sep 2004 20:29

Ha gelukkig maar. Beroepsmatig kan ik vaak lang niet zulke leuke sites maken (dan moet het zakelijk en soms ook wel een beetje saai :roll: )
Dus leef ik me lekker uit op mijn eigen sites :D

Gesloten