J-Jewels is geboren..

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:
J-Jewels is geboren..

Bericht door Jolanda van soest » za 28 aug 2004 14:13

Ahum, mijn website is (zo goed als) klaar. Ik heb "het" pas gisteren gekregen en ben dus druk bezig met teksten en foto's plaatsen.
Ik hoop dat jullie bruikbare tips voor me hebben..... De foto's laden een beetje langzaam dus die moet ik er weer kleiner op gaan zetten ( zucht...)
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden :bid:

groetjes jolanda

http://www.J-Jewels.com" onclick="window.open(this.href);return false;

moon34
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door moon34 » za 28 aug 2004 15:35

Ziet er erg mooi uit alleen bij het vergroten van de foto's (om ze goed te bekijken) vallen sommige foto's heeeel groot uit en dan zie ik de helft helaas niet :wink: Maar verder top hoor :!:
Groetjes Monique

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » za 28 aug 2004 15:49

Oh, dat had ik nog niet gezien :? Ik moet alle foto's kleiner maken en ze er dan weer opnieuw opzetten hopelijk is de vergroting dan geen muurposter meer :wink: .
Bedankt voor de tip!!!

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » za 28 aug 2004 16:08

De site ziet er goed uit! Gelukkig dat de achtergrond nog wit werd, was eerst rood, maar dat kon ik niet zo goed lezen. Hij laad idd wel een beetje langzaam...
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » za 28 aug 2004 17:00

ziet er goed uit! vooral die roos als achtergrond
Liefs
Linda

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » zo 29 aug 2004 12:38

Ik vind het een mooie strakke site en een overzichtelijke winkel. Het is jammer dat de witte achtergrond van de tekst als laatste lijkt te laden. Als je de achtergrond nou ook wit of lichtroze maakt, ipv donkerroze, dan heb je daar niet zo'n last van. Dan kunnen mensen gelijk al gaan lezen.
Kralen make the world go round!

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 29 aug 2004 18:35

Vind het een hele mooie site..met super mooie sieraden, terecht trots en geniet er heerlijk van, is toch een goed gevoel zo'n eigen site.... :D

Mijn kleine puntje van kritiek is dat de grotere afbeeldingen in een pop up komen. Ik en velen met mij hebben een pop-up stopper ivm de vele reclame pop-ups overal en ik moet dus steeds ctrl indrukken om het te kunnen zien...is voor mij meestal een reden om verder te gaan...da's wel persoonlijk....

ja ja ik heb zelf ook een pop-upje...maar eentje.... :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » ma 30 aug 2004 09:39

Als je de achtergrond nou ook wit of lichtroze maakt
Ik heb de site laten maken ( :oops: ) dus ik heb zelf GEEN idee hoe dat dat werkt. Ik baal zelf ook wel een beetje van die achetrgrond hoor, ik zal eens vragen of hij dat kan veranderen.
Mijn kleine puntje van kritiek is dat de grotere afbeeldingen in een pop up komen. Ik en velen met mij hebben een pop-up stopper ivm de vele reclame pop-ups overal en ik moet dus steeds ctrl indrukken om het te kunnen zien...is voor mij meestal een reden om verder te gaan...da's wel persoonlijk....
Ik wist niet eens dat er zo'n pop-up stopper bestond :oops: en dat de vergroting van de foto ook als pop-up werd gezien... Voel me beetje een doos nu :oops: :lol: .
Dit ga ik ook voor leggen en ik hoop dat hij me wat meer kan vertellen ( en helpen natuurlijk!!)

Ik heb wel alle foto's kleiner gemaakt dus hij laad wel sneller dan eerst-> dat kan ik tenminste wel :lol: 8)

Nog meer tips??????????

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » ma 30 aug 2004 09:47

:oops: hoeft echt niet zonder mijn man had ik helemaaaaal geen site, dus geef ook maar opdrachten :wink:

Het laden enzo ging idd lekker snel, dus dat was top en het formaat van die windowtjes was mooi en de foto's super.....het geheel is ook niet te druk of zo, dus dat zit ook wel goed.... :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Sharon_M
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sharon_M » ma 30 aug 2004 10:07

Heel erg mooie site. En ik heb ook een pop-up stopper maar bij mij verschijnen de foto's wel gewoon als ik er op druk in een pop-up, hoef verdere niet op ctrl te drukken.

Groetjes Sharon

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » ma 30 aug 2004 10:31

En ik heb ook een pop-up stopper maar bij mij verschijnen de foto's wel gewoon als ik er op druk in een pop-up, hoef verdere niet op ctrl te drukken.
Nu begrijp ik het even niet meer......

Victoria
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Victoria » ma 30 aug 2004 11:08

ik heb ook een pop up stopper van google, maar ik heb als er pop ups komen die ik wel wil hebben , zoals hiero bij pbtjes, dan doe ik 1x toegestande pop ups en dan onthoudt hij dat ik hier bijv. wel pop ups toelaat :wink:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Gesloten