Pagina 1 van 1

Website tarot vernieuwd

Geplaatst: za 24 jul 2004 21:44
door Armande
Ik heb mijn website voor tarot vernieuwd (altijd een heel gedoe, he Ria?) :lol:
Dit is 'em: http://tarotonline.homestead.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Eigenlijk ben ik benieuwd of jullie daar onlogische dingen aan opvallen, iets wat je niet snapt etc. Is het te volgen voor iemand die niks van tarot weet?
Dat vind ik altijd moeilijk in te schatten, zeker als je er een tijd mee bezig bent geweest.

Geplaatst: za 24 jul 2004 21:51
door Kruimeltje
heel duidelijk omschreven ook voor een leek als ik :)

maar is het vief(oud vrouwtje) of fief ik weet het niet hoor maar vief leek mij zo gek staan :oops:
ik heb het in word getypt en allebei worden niet onderstreept hihihi

Groetjes Kruimel

Geplaatst: za 24 jul 2004 22:04
door DMBijoux
Mooie site zo armande!! en ja heel gedoe ;)

Geplaatst: zo 25 jul 2004 11:08
door hennie
Kruimeltje schreef:heel duidelijk omschreven ook voor een leek als ik :)

maar is het vief(oud vrouwtje) of fief ik weet het niet hoor maar vief leek mij zo gek staan :oops:
ik heb het in word getypt en allebei worden niet onderstreept hihihi

Groetjes Kruimel
Het is vief en als je iets niet zeker weet kun je het altijd vlug hier op zoeken http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/" onclick="window.open(this.href);return false;
leuke site Armande, goed uitgelegd.

Geplaatst: zo 25 jul 2004 11:20
door Armande
Dank! Ik wilde het een beetje helder uitleggen en niet verzanden in zwaar op de hand new age geneuzel. :lol:

Ik had "vief" stiekum al even opgezocht, maar het was toch goed.

Geplaatst: zo 25 jul 2004 11:30
door Sandra
mooi rustige lay-out :)

Geplaatst: zo 25 jul 2004 13:14
door Pee
Mooie site! Lekker rustig gehouden. Ik begrijp er nu ook wat van, al ben ik een leek :wink:

Geplaatst: zo 25 jul 2004 15:19
door Mar-JoYa
Het ziet er mooi rustig en uitnodigend uit zowel kleuren als vormgeving. Ook de inhoud is goed neergezet, mijn complimenten!



Hoop dat ik ook ooit zover kom met de tarot..hou het nu alleen nog bij mezelf....

Geplaatst: zo 25 jul 2004 16:17
door Diam0nd
Leuke rustige site :wink: