Zelf borduurpatronen maken

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
sander-sf
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:ma 20 apr 2015 20:43
Locatie:Ede
Contacteer:
Zelf borduurpatronen maken

Bericht door sander-sf » za 25 apr 2015 07:23

Vorige maand zijn we (mijn vriendin Jannetta en ik) begonnen aan een website voor het zelf maken van borduurpatronen (telpatronen). Omdat we het programma zelf maken, zien we zelf bepaalde dingen minder goed. Zijn er mensen op het forum die het leuk vinden om met ons mee te denken? Je kunt bijvoorbeeld aangeven wat je handig vindt werken, wat je er nog graag bij zou zien, leuke ideeën, etc. We staan open voor alle feedback.

Je kunt kijken op http://www.StitchFiddle.com. We hebben het volledig Nederlandstalig gemaakt en het is uiteraard voor iedereen gewoon gratis te gebruiken.

Alvast dankjewel voor je hulp! :flowerysmile:

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Zelf borduurpatronen maken

Bericht door JMHols » vr 01 mei 2015 10:26

Leuk, ook te gebruiken met kralen. Dus goed van je om het hier ook te plaatsen. Nu ben ik op dit moment niet echt creatief bezig, mijn kralenhobby ligt even (al te lang naar mijn zin) stil.

Nu heb ik wel gemerkt dat het niet op mijn tablet (android) werkt.

sander-sf
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:ma 20 apr 2015 20:43
Locatie:Ede
Contacteer:

Re: Zelf borduurpatronen maken

Bericht door sander-sf » za 02 mei 2015 08:19

JMHols schreef:Nu heb ik wel gemerkt dat het niet op mijn tablet (android) werkt.
Bedankt voor je reactie en leuk dat je even hebt gekeken. Wat krijg je te zien op je tablet? Krijg je een foutmelding? Ik heb zelf een Samsung Tab 2 (Android) waar ik mee test, waarop alles goed lijkt te werken.

Op een computer kun je met de rechter muisknop extra functies benaderen. Op sommige tabblets en smartphones kun je een vakje iets langer ingedrukt houden om het menu te openen. Binnenkort voegen we een nieuw menu toe aan de bovenkant van de pagina, zodat het sowieso op alle devices te openen is.

Andere ideeën zijn uiteraard van harte welkom!

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Zelf borduurpatronen maken

Bericht door JMHols » wo 06 mei 2015 08:55

Het kan aan de instellingen van mijn tablet hebben gelegen. Ik kan wel vaker dingen daar niet op zien. Op de laptop gaat het goed.

sander-sf
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:ma 20 apr 2015 20:43
Locatie:Ede
Contacteer:

Re: Zelf borduurpatronen maken

Bericht door sander-sf » wo 06 mei 2015 19:05

Wat vind je er van? Is het bruikbaar voor jou?

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Zelf borduurpatronen maken

Bericht door JMHols » vr 08 mei 2015 11:52

Op het moment niet omdat ik nu heel a creatief ben. Er komt niets uit mijn handen. Maar verder lijkt hij me wel handig. Alleen, dit soort programma's bestaat ook al. Zo heb je jbead (mijn favoriet) en beadtool.

Gebruikersavatar
violetmoon_17
Bead Addict
Berichten:2018
Lid geworden op:wo 06 jul 2005 07:40
Locatie:ergens in Noord - Limburg
Contacteer:

Re: Zelf borduurpatronen maken

Bericht door violetmoon_17 » vr 15 mei 2015 17:53

Dank je wel voor de link, heb hem opgeslagen bij mijn tools.
Zal hem ook doorgeven aan de borduurders en hakers onder mijn vrienden. :D
Afbeelding Carina

Afbeelding

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.

sander-sf
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:ma 20 apr 2015 20:43
Locatie:Ede
Contacteer:

Re: Zelf borduurpatronen maken

Bericht door sander-sf » vr 15 mei 2015 17:59

Hey wat leuk, dankjewel! :)

Gesloten