Nieuwe jasje en wat meer functies

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:
Nieuwe jasje en wat meer functies

Bericht door Lissie » di 24 feb 2015 22:46

Mijn website en de structuur ervan zijn hetzelfde gebleven, maar ik heb hem een nieuw jasje gegeven. Warmere kleuren, meer overzicht op de pagina's door meerdere kleinere fotoblokken naast elkaar.

Ook wat nieuwe functionaliteit toegevoegd:
- overzicht van meest populaire patronen
- koppeling tussen patronen en gastengalerij ( bij patroon details zie je nu ook wie dit patroon al eerder heeft gemaakt, met foto's)
- verkoop van sieraden gestopt, nu alleen nog verkoop van patronen ( sieraden liep niet, patronen wel)

En de website is beter responsive ( overgang van desktop naar mobiel is beter dan voorheen)

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Alle tips zijn welkom.
http://www.melissavandijk.com

Gebruikersavatar
SeaBeads
Bead Addict
Berichten:2015
Lid geworden op:do 16 aug 2012 20:40
Contacteer:

Re: Nieuwe jasje en wat meer functies

Bericht door SeaBeads » wo 25 feb 2015 03:16

Ha Melissa,

Je link werkt niet. Ik kan je vernieuwde website niet zien, helaas.

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Re: Nieuwe jasje en wat meer functies

Bericht door Lissie » wo 25 feb 2015 08:42

Huh? Dat is raar, bij mij doet hij het gewoon... Probeer nog eens?

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: Nieuwe jasje en wat meer functies

Bericht door Vengy » wo 25 feb 2015 13:09

Bij mij werkte die wel. Ziet er super uit toch!
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

Gebruikersavatar
SeaBeads
Bead Addict
Berichten:2015
Lid geworden op:do 16 aug 2012 20:40
Contacteer:

Re: Nieuwe jasje en wat meer functies

Bericht door SeaBeads » vr 27 feb 2015 00:40

Ja hoor, vandaag deed de link het wel. Het zal aan mijn internetverbinding hebben gelegen. Ik woon op een boot en heb niet altijd genoeg signaal, denk ik.

Mooie website. Overzichtelijk en eenvoudig. Wel iets te blauw voor mijn smaak. Eist veel aandacht op. Leuk om je publicaties te zien. En die laatste armband die je op kralen.com liet zien vind ik echt heel prachtig.

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Re: Nieuwe jasje en wat meer functies

Bericht door Lissie » za 28 feb 2015 10:23

Lijkt me wel grappig om op een boot te wonen. Moet het niet te hard waaien, dan rollen je kraaltjes weg :mrgreen:
Bedankt voor jet kijken en voor de tip over het blauw. Ik denk er nog even over na, ik vond deze kleur wel warmer dan mijn vorige layout. Misschien pas ik het nog aan. Dank voor compliment over de armband :D

Gebruikersavatar
Ingeborg76
Bead Addict
Berichten:2383
Lid geworden op:vr 23 mar 2012 17:44
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Nieuwe jasje en wat meer functies

Bericht door Ingeborg76 » ma 02 mar 2015 09:17

Mooi en overzichtelijk!
Groetjes Ingeborg

Gesloten