wat vinden jullie van mijn webshop?

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
lieveke Sieraden
Bead Fan
Berichten:314
Lid geworden op:do 18 jul 2013 07:53
wat vinden jullie van mijn webshop?

Bericht door lieveke Sieraden » do 18 jul 2013 09:04

Ik ben pas sinds maart bezig met sieraden maken. Aangestoken door een workshop. En het is al snel een uit de hand gelopen hobby geworden :wink: (herkenbaar?)
In april ben ik begonnen met het opstarten van mijn webshop. Voor grotendeels zelfgemaakte sieraden, ook wat aangekocht, en zelfgemaakte kraamcadeaus. Al hebben die niks met kralen te maken.
In juni ben ik 'geopend'
Ik hoor graag wat jullie van mijn webshop vinden. Vind je iets leuk, of kan er iets beter, laat maar horen. Mag hier, of in mijn gastenboek.

www.lievekesieraden.nl

Veel plezier met rondkijken :)

groetjes,
Ellen

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: wat vinden jullie van mijn webshop?

Bericht door estherwijma » do 18 jul 2013 17:27

lekker overzichtelijke webshop hoor! veel succes met de verkoop!
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
sofie
Bead Starter
Berichten:61
Lid geworden op:vr 18 mei 2012 10:45
Locatie:West-Vlaanderen, België

Re: wat vinden jullie van mijn webshop?

Bericht door sofie » do 18 jul 2013 17:52

Proficiat met je webshop!
Heb er net even in rondgekeken, en hij ziet er super uit. Ordelijk en overzichtelijk.
Ik zou alleen wat meer durven vragen voor de juweeltjes. Veel kan je er toch niet aan winnen denk ik...

Sofie

Nicole2000
Bead Reader
Berichten:7
Lid geworden op:vr 26 jul 2013 09:59

Re: wat vinden jullie van mijn webshop?

Bericht door Nicole2000 » wo 31 jul 2013 09:19

Mooie webshop, overzichtelijk en makkelijk. Je vraagt om feedback voor je webshop, dus hierbij misschien wat constructieve feedback:
- Persoonlijk vind ik de achtergrond erg paars. Zelfs bij de babyspulletjes. Dit maakt het voor mij wat vlak, en ik merk dat ik interesse verlies.
- Daarbij zou ik geen rubriek aangekochte sieraden toevoegen (misschien "overige sieraden"?)
- Het is best gezellig om jou te zien op de startpagina, maar ik zie liever een vergroot sieraad om een indruk te krijgen van je stijl. Dat maakt kijkers nieuwsgierig om verder te klikken
- En inderdaad zou je voor je mooiste creaties best wat meer mogen vragen!
Succes. Ik hoop dat hij goed werkt.

Nicole

lieveke Sieraden
Bead Fan
Berichten:314
Lid geworden op:do 18 jul 2013 07:53

Re: wat vinden jullie van mijn webshop?

Bericht door lieveke Sieraden » wo 31 jul 2013 13:27

Bedankt voor de reacties.
Ja, prijzen zijn een lastig punt. Ik wil, zeker in het begin niet te veel vragen, om de verkoop wat toegankelijker te maken. Misschien is dat een beetje te voorzichtig ingezet. Hoe komt dat over als ik ze nu naar boven aanpas? Het is niet zo dat er nu al heel veel bekijks is geweest, dus erg opvallen zal dat niet. Ga ik eens naar kijken.
Ik ben nu bezig met bead embroidery, en dat gaat zeker wat meer kosten! (is misschien ook wel iets om als vergrote foto te gebruiken)
De achtergrond, ik kan maar 1 achtergrondfoto aanleveren. En dit zijn 'mijn' kleuren. Dezelfde foto staat ook op mijn visitekaartje. Ik kan het dus niet veranderen bij de babyspulletjes. En de kleur is in ieder geval niet effen. :wink: Ik denk dat een ander hetzelfde gevoel bij blauw, of geel zou krijgen.
De kop 'aangekochte sieraden' zat ik ook wel mee. Het is niet door mijzelf gemaakt, maar wel handgemaakt en indezelfde stijl als die van mezelf. misschien dat ik die toch maar tussen mijn eigengemaakte sieraden stop. 'overige sieraden' roept alleen maar vragen op.
De foto van mezelf is onderdeel van het persoonlijk maken. 'Men' vindt het meestal fijn om de persoon zelf te zien. maar ik zal eens kijken of er meer foto's op de voorpagina geplaatst kunnen worden. Ik denk het wel.

Bedankt voor de tips!

Gesloten