Bedankt voor de reacties.
Ja, prijzen zijn een lastig punt. Ik wil, zeker in het begin niet te veel vragen, om de verkoop wat toegankelijker te maken. Misschien is dat een beetje te voorzichtig ingezet. Hoe komt dat over als ik ze nu naar boven aanpas? Het is niet zo dat er nu al heel veel bekijks is geweest, dus erg opvallen zal dat niet. Ga ik eens naar kijken.
Ik ben nu bezig met bead embroidery, en dat gaat zeker wat meer kosten! (is misschien ook wel iets om als vergrote foto te gebruiken)
De achtergrond, ik kan maar 1 achtergrondfoto aanleveren. En dit zijn 'mijn' kleuren. Dezelfde foto staat ook op mijn visitekaartje. Ik kan het dus niet veranderen bij de babyspulletjes. En de kleur is in ieder geval niet effen.

Ik denk dat een ander hetzelfde gevoel bij blauw, of geel zou krijgen.
De kop 'aangekochte sieraden' zat ik ook wel mee. Het is niet door mijzelf gemaakt, maar wel handgemaakt en indezelfde stijl als die van mezelf. misschien dat ik die toch maar tussen mijn eigengemaakte sieraden stop. 'overige sieraden' roept alleen maar vragen op.
De foto van mezelf is onderdeel van het persoonlijk maken. 'Men' vindt het meestal fijn om de persoon zelf te zien. maar ik zal eens kijken of er meer foto's op de voorpagina geplaatst kunnen worden. Ik denk het wel.
Bedankt voor de tips!