Nieuwe site.

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie
Nieuwe site.

Bericht door katia » za 01 jun 2013 21:54

Ik heb al een eindje een site gemaakt van al mijn handgemaakte sieraden.Maar nu heb ik een nieuwe. Deze is www.panierdebijoux.be Ook had ik graag jullie mening gehad.Het is geen verkoop site.Alle reactie's zijn welkom.De goede maar ook de minder goeie en zelfs de slechte.
Het kan er maar mee verbeteren.
Alvast bedankt.
Groetjes Katia.
Afbeelding

Gebruikersavatar
SandraM
Bead Hysteric
Berichten:3238
Lid geworden op:di 17 mei 2011 07:32
Locatie:Etten-Leur
Contacteer:

Re: Nieuwe site.

Bericht door SandraM » zo 02 jun 2013 08:34

Mooie site Katia en duidelijke foto's.
1 puntje wat me gisteren niet was opgevallen.
Als je op kettingen klikt krijg je rechts ervan kettingen 1, 2 of 3 te zien. Dat zie je niet duidelijk.

Verder super!

Groetjes, Sandra

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Nieuwe site.

Bericht door Algante » zo 02 jun 2013 11:19

Ziet er hartstikke goed uit, lekker rustig en heel overzichtelijk. En veel moois te zien :banaan:

Zéér persoonlijke opmerkingen:
Bij kettingen dacht ik heel even dat de zwarte (onderrand) van de buste bij de ketting(en) hoorde :oops:
Bij de oorhangers viel het me op dat je het pashoofd slechts gedeeltelijk hebt gefotografeerd, heeft ze geen mooi profiel?

Verder: :applaus2:
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: Nieuwe site.

Bericht door katia » zo 02 jun 2013 13:52

SandraM schreef:Mooie site Katia en duidelijke foto's.
1 puntje wat me gisteren niet was opgevallen.
Als je op kettingen klikt krijg je rechts ervan kettingen 1, 2 of 3 te zien. Dat zie je niet duidelijk.

Verder super!

Groetjes, Sandra
Dat vind ik ook wel , maar weet niet hoe ik dat moet verbeteren.
Afbeelding

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: Nieuwe site.

Bericht door katia » zo 02 jun 2013 13:57

Algante schreef:Ziet er hartstikke goed uit, lekker rustig en heel overzichtelijk. En veel moois te zien :banaan:

Zéér persoonlijke opmerkingen:
Bij kettingen dacht ik heel even dat de zwarte (onderrand) van de buste bij de ketting(en) hoorde :oops:
Bij de oorhangers viel het me op dat je het pashoofd slechts gedeeltelijk hebt gefotografeerd, heeft ze geen mooi profiel?

Verder: :applaus2:

Algante , begrijp niet wat je bedoeld voor de kettingen.
betreft de oorhangers, heb erom gedaan omdat de oorbel goed zichtbaar ging zijn.In feite wil ik de oorbel tonen niet de display :wink:
had ik het best anders gedaan ?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Nieuwe site.

Bericht door Algante » zo 02 jun 2013 14:21

katia schreef:
Algante schreef:Bij kettingen dacht ik heel even dat de zwarte (onderrand) van de buste bij de ketting(en) hoorde :oops:
Bij de oorhangers viel het me op dat je het pashoofd slechts gedeeltelijk hebt gefotografeerd?
Algante , begrijp niet wat je bedoeld voor de kettingen.
betreft de oorhangers, heb erom gedaan omdat de oorbel goed zichtbaar ging zijn.In feite wil ik de oorbel tonen niet de display :wink: had ik het best anders gedaan ?
De (kettingen)buste heeft onderaan rondom een zwarte band. Bij laaghangende kettingen leek het mij op het eerste oog dat die zwarte band bij de ketting hoorde, dus een apart snoer was.

Vwb de oorbellendisplay is het maar net wat jou het mooiste lijkt :) ik vind zelf wel dat het beter 'oogt' met het hele profiel.
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: Nieuwe site.

Bericht door katia » zo 02 jun 2013 14:54

Dank je wel voor je reactie hoor. Daarvoor vraag ik jullie mening.Zal dan eens proberen andere foto's te maken, ik zal zien wat het heeft.

Groetjes Katia.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Moniek74
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:di 20 nov 2012 21:58
Locatie:Harderwijk
Contacteer:

Re: Nieuwe site.

Bericht door Moniek74 » zo 02 jun 2013 15:02

Hoi Katia,

Wat maak je toch een prachtige dingen!! Zo bij elkaar valt me dat eens temeer op.
Over je site: heel mooi en professionele indeling ook. Vanuit communicatie-oogpunt (is toevallig mijn vak, tja) heb ik twee punten:

Op je homepage heb je een basis knoppenstructuur, waarbij de tekst in de vakken heel lichtblauw is. Ik heb moeite die tekst te lezen. Misschien iets donkerder blauw doen?
Binnenin je site hanteer je verschillende lettertypes. Eentje schreefloos (ik denk een variant op Arial) en eentje met schreef (ik denk dat het Times new Roman of zelfs Courier is). Een schreef is een soort pootje aan een letter, ook wel steuntjes onder aan de letters genoemd. Ik zou voor de hele site 1 lettertype nemen. Je kunt uiteraard wel met de lettergrootte en kleur variëren.

Heel veel succes verder en ik ga nog wel eens vaker bij je kijken voor inspiratie.
Hartelijke groet van Moniek

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: Nieuwe site.

Bericht door katia » zo 02 jun 2013 15:09

Moniek74 schreef:Hoi Katia,

Wat maak je toch een prachtige dingen!! Zo bij elkaar valt me dat eens temeer op.
Over je site: heel mooi en professionele indeling ook. Vanuit communicatie-oogpunt (is toevallig mijn vak, tja) heb ik twee punten:

Op je homepage heb je een basis knoppenstructuur, waarbij de tekst in de vakken heel lichtblauw is. Ik heb moeite die tekst te lezen. Misschien iets donkerder blauw doen?
Binnenin je site hanteer je verschillende lettertypes. Eentje schreefloos (ik denk een variant op Arial) en eentje met schreef (ik denk dat het Times new Roman of zelfs Courier is). Een schreef is een soort pootje aan een letter, ook wel steuntjes onder aan de letters genoemd. Ik zou voor de hele site 1 lettertype nemen. Je kunt uiteraard wel met de lettergrootte en kleur variëren.

Heel veel succes verder en ik ga nog wel eens vaker bij je kijken voor inspiratie.
Dank je wel Moniek.Als je op de knoppenstructeer over ga kom het donkerder.Maar idd zou ook graag donker hebben van in het begin maar vind niet hoe ik het moet doen.Betreft de lettertype , zal dat een vergissing zijn van mij.Ik had voor alles comic sans ms genomen.Zal vlug eens kijken.
Afbeelding

Nele151
Bead Reader
Berichten:19
Lid geworden op:do 23 mei 2013 13:53

Re: Nieuwe site.

Bericht door Nele151 » zo 02 jun 2013 19:49

Proficiat Katia! Mooie site met prachtige creaties! :applaus:

Stefke_la
Bead Believer
Berichten:267
Lid geworden op:do 28 mar 2013 15:37

Re: Nieuwe site.

Bericht door Stefke_la » zo 02 jun 2013 20:23

Site is echt heel erg mooi geworden.
Kan ook niet anders met zo'n prachtige sieraden erop!

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: Nieuwe site.

Bericht door katia » ma 03 jun 2013 08:08

Iedereen hartstikke bedankt hoor!Zal toch noch een paar dingetjes aanpassen.Zoals de foto's van de oorbellen.

Groetjes Katia.
Afbeelding

Gebruikersavatar
sofie
Bead Starter
Berichten:61
Lid geworden op:vr 18 mei 2012 10:45
Locatie:West-Vlaanderen, België

Re: Nieuwe site.

Bericht door sofie » ma 03 jun 2013 08:22

Dag Katia,
proficiat met je nieuwe site!
Ziet er heel goed uit. Je hebt er duidelijk heel veel werk in gestoken. (zowel in de site, als in de juwelen!)

Het enige wat ik zou veranderen is, net zoals ook Moniek zegt, de lichtblauwe tekst die je ziet als je bv. op 'kettingen' gaat gaan staan. Dit is inderdaad niet zo goed leesbaar.
En, nu ben ik echt aan het muggenziften, bij je inleidende tekst op de homepagina zeg je '....waar ik veel tijd in besteed'. Volgens mij moet het ofwel 'waar ik veel tijd aan besteed' zijn, of 'waar ik veel tijd in steek'.

Nog eens proficiat,
Sofie

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: Nieuwe site.

Bericht door katia » ma 03 jun 2013 13:34

sofie schreef:Dag Katia,
proficiat met je nieuwe site!
Ziet er heel goed uit. Je hebt er duidelijk heel veel werk in gestoken. (zowel in de site, als in de juwelen!)

Het enige wat ik zou veranderen is, net zoals ook Moniek zegt, de lichtblauwe tekst die je ziet als je bv. op 'kettingen' gaat gaan staan. Dit is inderdaad niet zo goed leesbaar.
En, nu ben ik echt aan het muggenziften, bij je inleidende tekst op de homepagina zeg je '....waar ik veel tijd in besteed'. Volgens mij moet het ofwel 'waar ik veel tijd aan besteed' zijn, of 'waar ik veel tijd in steek'.

Nog eens proficiat,
Sofie
Dank je wel, ik weet het voor de lichtblauwe teks.Maar vind het niet om te veranderen.Dat kwam zo en vind het nergens om donker te maken.
Afbeelding

Gesloten