KaadeeShop

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
kaadeeshop
Bead Starter
Berichten:67
Lid geworden op:za 04 mei 2013 20:33
Contacteer:
KaadeeShop

Bericht door kaadeeshop » za 04 mei 2013 20:51

Sinds kort heb ik ook een webshop die sieraden verkoopt. Hij heet Kaadeeshop. Wat vinden jullie ervan? De link

Tips zijn welkom, hij is nog niet helemaal klaar, want er moeten nog een paar gegevens veranderd worden.

Gebruikersavatar
Moniek74
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:di 20 nov 2012 21:58
Locatie:Harderwijk
Contacteer:

Re: KaadeeShop

Bericht door Moniek74 » zo 05 mei 2013 07:55

Leuke opzet. Een paar tips (zoals je zelf vraagt):
- er staat nu erg weinig op. Als mensen een eerste keer op je site komen en er weinig aantreffen, komen ze niet snel een tweede keer terug. Dus misschien moet je eerst goed vullen en dan live gaan, je wilt je bezoekers immers graag houden.
- ik zou even kijken naar de kwaliteit van je foto's, die is niet erg goed. Ook bij het openen / vergroten van de foto's blijft de kwaliteit magertjes. Dat is zonde van de mooie sieraden die je maakt. Volgens mij zit dat bij jouw foto's voornamelijk in de belichting. Ik fotografeer zelf altijd graag buiten in natuurlijk licht.

Succes met je webshop verder!
Hartelijke groet van Moniek

kaadeeshop
Bead Starter
Berichten:67
Lid geworden op:za 04 mei 2013 20:33
Contacteer:

Re: KaadeeShop

Bericht door kaadeeshop » zo 05 mei 2013 08:09

Er staat nu inderdaad nog weinig op en dat weet ik ook. Dit komt omdat ik weer kralen moet bestellen. De foto's heb Ik in zo'n fotokubus gemaakt. Ik had verder geen lampen aan.

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Re: KaadeeShop

Bericht door Irene van der Maas » wo 08 mei 2013 06:46

Ik mis ook produktinfo,
Is het plastic ? Is het glas?

En 'sieradensetten' is volgens mij geen woord...
Irene van der Maas

kaadeeshop
Bead Starter
Berichten:67
Lid geworden op:za 04 mei 2013 20:33
Contacteer:

Re: KaadeeShop

Bericht door kaadeeshop » wo 08 mei 2013 10:50

Irene van der Maas schreef:Ik mis ook produktinfo,
Is het plastic ? Is het glas?

En 'sieradensetten' is volgens mij geen woord...

oops, op sommige plekken ben ik het vergeten te veranderen :S. Ik heb het veranderd, daarnaast heb ik ook de materiaal van de kralen erbij gezet.

singasong
Bead Lover
Berichten:435
Lid geworden op:za 09 mei 2009 13:24
Locatie:Ingen
Contacteer:

Re: KaadeeShop

Bericht door singasong » wo 08 mei 2013 11:58

Misschien de foto's iets groter tonen en betere/scherpere foto's maken. Dat nodigt ook meer uit om er op te klikken.
Verder mis ik wat verschillende kleuren in de site. Nou houd ik nogal van kleuren dus voor mij is het snel 'saai' :wink:

kaadeeshop
Bead Starter
Berichten:67
Lid geworden op:za 04 mei 2013 20:33
Contacteer:

Re: KaadeeShop

Bericht door kaadeeshop » wo 08 mei 2013 12:04

singasong schreef:Misschien de foto's iets groter tonen en betere/scherpere foto's maken. Dat nodigt ook meer uit om er op te klikken.
Verder mis ik wat verschillende kleuren in de site. Nou houd ik nogal van kleuren dus voor mij is het snel 'saai' :wink:

Ik ben bezig met nieuwe foto's maken, nu had ik nieuwe foto's alleen, die zien er nog slechter uit. Volgende week gaat m'n vader een rekje maken waar ik de sieraden op kan hangen om daarna foto's te kunnen maken, als het gemaakt is dan ga ik weer nieuwe foto's maken, en dan hoop ik ook dat het er goed uit ziet.

kaadeeshop
Bead Starter
Berichten:67
Lid geworden op:za 04 mei 2013 20:33
Contacteer:

Re: KaadeeShop

Bericht door kaadeeshop » vr 24 mei 2013 07:36

Het rekje is nog niet gemaakt, maar voor nu heb ik een andere manier, waardoor ze wel een stuk scherper zijn, daarnaast heb ik ook nieuwe producten toe gevoegd

MarjaH
Bead Believer
Berichten:278
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 08:35
Locatie:Zeist

Re: KaadeeShop

Bericht door MarjaH » vr 24 mei 2013 15:57

ik vind je heel goedkoop! Wellicht te goedkoop?

Marja

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: KaadeeShop

Bericht door Algante » vr 24 mei 2013 17:17

Ziet er al heel goed uit.
Kleine opmerking: bij de FAQs (goed dat je die hebt opgenomen) ga je uitgebreid in op verzend- en betalingsmogelijkheden. Ook voor bestellingen buiten NL. Maar bij verzendkosten hanteer je slechts één (binnen Nederland) tarief.
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

kaadeeshop
Bead Starter
Berichten:67
Lid geworden op:za 04 mei 2013 20:33
Contacteer:

Re: KaadeeShop

Bericht door kaadeeshop » vr 24 mei 2013 20:30

MarjaH schreef:ik vind je heel goedkoop! Wellicht te goedkoop?

Marja
Duurder doe ik het niet, het zijn namelijk acryl kralen en ben bang, als ik het duurder maak, het helemaal niet meer verkoopt (okay, ik heb nog niets verkocht, maar dan nog)

kaadeeshop
Bead Starter
Berichten:67
Lid geworden op:za 04 mei 2013 20:33
Contacteer:

Re: KaadeeShop

Bericht door kaadeeshop » vr 31 mei 2013 19:48

Ik heb nu ook een eigen facebook pagina: https://www.facebook.com/sieradenwebwinkel.kaadeeshop.7

kaadeeshop
Bead Starter
Berichten:67
Lid geworden op:za 04 mei 2013 20:33
Contacteer:

Re: KaadeeShop

Bericht door kaadeeshop » wo 18 sep 2013 12:49

afgelopen dagen heb ik weer dingen toegevoegd, voornamelijk armbandjes&oogschaduw (het wordt echt zo'n meiden/vrouwen winkeltje :D) en een paar oorbellen.

Arches
Bead Interested
Berichten:195
Lid geworden op:wo 17 jul 2013 18:39
Contacteer:

Re: KaadeeShop

Bericht door Arches » di 24 sep 2013 08:11

Ik denk dat je beter geen 'persoonlijke' facebookpagina aan kan maken voor hobby- of bedrijfsmatige activiteiten. :) Ik zie het vaker (en daarmee is dit niet alleen een tip voor jou, maar voor iedereen) maar in plaats van dat je deze pagina dan kan liken moet je er vriendjes mee worden, en dat betekent dat de persoon achter die pagina gelijk ook jouw profiel kan bekijken. Ik doe dat dus liever niet met mijn persoonlijke profiel, en met mijn 'zakelijke' profielpagina kan ik geen persoonlijke pagina's liken. In het geval van jouw pagina kan ik dus ook niks zien, omdat ik er geen vriendjes mee ben. Een zakelijke pagina kan iedereen gewoon bekijken, zelfs de mensen zonder facebook.
Ook is het volgens mij niet toegestaan volgens de regels van facebook :P (niet dat je bang hoeft te zijn dat facebook er ineens actie op zal ondernemen hoor :lol: , like-share-winacties worden immers ook oogluikend toegestaan en die mogen eigenlijk ook niet, dus ik geloof niet dat er actief op wordt gecontroleerd ofzo :wink: ).

kaadeeshop
Bead Starter
Berichten:67
Lid geworden op:za 04 mei 2013 20:33
Contacteer:

Re: KaadeeShop

Bericht door kaadeeshop » di 24 sep 2013 09:12

Oops vergeten het Open te zetten. Verder kan je niet naar mijn eigen persoonlijke pagina. Verder ga ik ook een extra facebook pagina maken die zakelijk is.

Gesloten