mijn blogje

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Gebruikersavatar
sannie25
Bead Lover
Berichten:466
Lid geworden op:ma 05 nov 2012 22:11
Contacteer:
mijn blogje

Bericht door sannie25 » za 16 mar 2013 16:17

ja heb er toch maar eentje gemaakt.

Alleen één minputje er aan, die titel moet nog weg maar krijg het niet weg.
wie er iets van kent, help mij.

http://sanniescreaties.blogspot.be/

Gebruikersavatar
Moniek74
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:di 20 nov 2012 21:58
Locatie:Harderwijk
Contacteer:

Re: mijn blogje

Bericht door Moniek74 » za 16 mar 2013 17:46

Hoi Sannie,

Altijd leuk om een blog te maken. Goed begin. Zou alleen mijn inleiding even door de spellingcontrole halen (knip en plak in Word), want dan haal je kleine taalfoutjes eruit. (uit straald = uitstraalt) en zo nog wat kleins. Zijn van die schoonheidsdingetjes, maar niet onbelangrijk. Succes met je blog verder!
Hartelijke groet van Moniek

Gebruikersavatar
sannie25
Bead Lover
Berichten:466
Lid geworden op:ma 05 nov 2012 22:11
Contacteer:

Re: mijn blogje

Bericht door sannie25 » za 16 mar 2013 18:38

Moniek74 schreef:Hoi Sannie,

Altijd leuk om een blog te maken. Goed begin. Zou alleen mijn inleiding even door de spellingcontrole halen (knip en plak in Word), want dan haal je kleine taalfoutjes eruit. (uit straald = uitstraalt) en zo nog wat kleins. Zijn van die schoonheidsdingetjes, maar niet onbelangrijk. Succes met je blog verder!
moniek, dank je om het te zeggen, soms typ ik zo snel dat ik iets over het hoofd zie

Gesloten