Naillacquer-Jewelry

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Cariina-
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:do 20 dec 2007 20:48
Locatie:Bilthoven
Contacteer:
Naillacquer-Jewelry

Bericht door Cariina- » ma 11 feb 2013 21:53

Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn website vinden. Hij werkt op zowel computers als tablets en smartphones en is daarnaast ingedeeld als een blog.

Er staat momenteel nog niet veel inhoud op, ik ben druk met het schrijven van nieuwe content, waar de uiteindelijke focus op ligt. Daarnaast staan er wel links op naar Etsy, waar alles staat en formulieren om alles door te geven.

http://naillacquer-jewelry.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Alvast bedankt.

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Naillacquer-Jewelry

Bericht door JMHols » di 12 feb 2013 10:40

Er staat zeker nog weinig op. Een opmerking heb ik wel, de Homepage is erg saai, blanco met alleen een hangertje erop. Verder ziet het er wel goed uit.

Cariina-
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:do 20 dec 2007 20:48
Locatie:Bilthoven
Contacteer:

Re: Naillacquer-Jewelry

Bericht door Cariina- » di 12 feb 2013 11:21

JMHols schreef:Er staat zeker nog weinig op. Een opmerking heb ik wel, de Homepage is erg saai, blanco met alleen een hangertje erop. Verder ziet het er wel goed uit.
Ik moet meer content schrijven, iedere blogpost komt op de homepage te staan in blokken.

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Naillacquer-Jewelry

Bericht door Algante » di 12 feb 2013 13:35

Hey, Carina,

Leuke dingen maak je :banaan: Ik vind vooral de Unicorn Pee en de Holographic silver round ring hartstikke leuk :(L)
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Cariina-
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:do 20 dec 2007 20:48
Locatie:Bilthoven
Contacteer:

Re: Naillacquer-Jewelry

Bericht door Cariina- » ma 18 feb 2013 10:21

Algante schreef:Hey, Carina,

Leuke dingen maak je :banaan: Ik vind vooral de Unicorn Pee en de Holographic silver round ring hartstikke leuk :(L)
Hey, thanks voor je reactie. :) Die twee (vooral de Unicorn Pee haha), zijn ook mijn favorieten.

Gesloten