Juluba

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
SunshineSunshine
Bead Discoverer
Berichten:24
Lid geworden op:di 22 jan 2013 14:19
Juluba

Bericht door SunshineSunshine » do 24 jan 2013 22:26

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/juluba/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hallo ook ik heb een webshopje aangemaakt, met div. kettingen, armbanden en verkoopspulletjes. (zoals oorbellen kaartjes, prijskaartjes.)

Neem gerust eens een kijkje.

Groeten Juluba

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Juluba

Bericht door JMHols » vr 25 jan 2013 10:54

Ziet er goed uit.

SunshineSunshine
Bead Discoverer
Berichten:24
Lid geworden op:di 22 jan 2013 14:19

Re: Juluba

Bericht door SunshineSunshine » vr 25 jan 2013 13:35

dank je wel

Cariina-
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:do 20 dec 2007 20:48
Locatie:Bilthoven
Contacteer:

Re: Juluba

Bericht door Cariina- » do 07 feb 2013 01:17

Ziet er erg leuk uit, maar ik zou nog wel even kijken naar de foto bovenin. Die is best uitgerekt..

rietrutten
Bead Fan
Berichten:382
Lid geworden op:ma 05 mar 2012 20:37
Locatie:Betuwe
Contacteer:

Re: Juluba

Bericht door rietrutten » do 07 feb 2013 16:19

Beste Sunshinesunshine,

Je website ziet er best goed uit. Wat je header betreft, ik zie niet goed wat er op staat maar hij past in kleur wel leuk bij je site.
Wat mij een beetje irriteert bij de beschrijvingen van je armbanden en kettingen is dat je er bijna iedere keer bij zet dat ze 'uniek' en 'exclusief' zijn, maar niets vertelt over de techniek of de materialen die je gebruikt. En wat dat unieke betreft, ik zie een aantal dezelfde armbanden die alleen in kleur verschillen. Daar is op zich niets mis mee, en ik vind ze leuk gemaakt, laat dat gezegd zijn. Maar als je in je inleiding of welkom EEn keer zegt dat alles handgemaakt is en dat er maar een van gemaakt wordt (in die kleur dan), dan is dat wel genoeg, lijkt mij. Dan kun je bij de sieraden zelf iets meer inhoudelijke informatie geven. Natuurlijk mag je je waren best een beetje aanprijzen, maar iedere keer toevoegingen als ' leuk, mooi, elegant, exclusief, uniek' is een beetje vermoeiend en bovendien zegt het zo weinig. Laat de kijker zelf maar bepalen of zij/hij iets mooi vindt.
Ik hoop dat je iets kunt met bovenstaande opmerkingen en wens je veel succes met de verdere uitbreiding van je website.

Gesloten