Ook ik heb me er aan gewaagd

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Gebruikersavatar
moedertje
Bead Designer
Berichten:789
Lid geworden op:vr 07 okt 2011 14:56
Locatie:België
Contacteer:
Ook ik heb me er aan gewaagd

Bericht door moedertje » wo 02 jan 2013 15:07

Doordat mijn zoon een website gemaakt had over zijn interesse heeft hij mij aangespoord om er ook één te maken over mijn hobby. Ik ben absoluut geen expert met de pc, dus met de nodige hulp van mijn zoon is het gelukt mijn sieraden te tonen via een site. Het was vooral de bedoeling dat vrienden en familie langs deze weg eens konden zien waar ik in mijn vrije tijd mee bezig ben. Want je kan wel vertellen dat je hobby sieraden maken is, maar dat is een ruim begrip. Zodoende kunnen ze het eens zien en beoordelen natuurlijk. Neem gerust eens een kijkje. Als er dingen beter kunnen hoor ik het graag en een reactie in het gastenboek zou ik reuzetof vinden.

Gebruikersavatar
ukkies
Bead Lover
Berichten:420
Lid geworden op:vr 28 nov 2008 14:35
Locatie:In de omgeving van Haarlem
Contacteer:

Re: Ook ik heb me er aan gewaagd

Bericht door ukkies » wo 02 jan 2013 15:40

misschien wel handig om dan de link te plaatsen (of op te nemen in je profiel).
Nu kunnen we er niet naar kijken...
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes
~ Mahatma Gandhi ~

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Ook ik heb me er aan gewaagd

Bericht door JMHols » wo 02 jan 2013 15:47

Haha, ja een link zou handig zijn. Ik wou al gaan kijken, maar waar?

Gebruikersavatar
moedertje
Bead Designer
Berichten:789
Lid geworden op:vr 07 okt 2011 14:56
Locatie:België
Contacteer:

Re: Ook ik heb me er aan gewaagd

Bericht door moedertje » wo 02 jan 2013 16:25

ukkies schreef:misschien wel handig om dan de link te plaatsen (of op te nemen in je profiel).
Nu kunnen we er niet naar kijken...
hA,ha :-DD HEEL DOM VAN ME, HAD IN ALLE HAAST MET DIE JENGELENDE PEUTERTJES VAN ME, VERGETEN DE LINK ERBIJ TE ZETTEN; dUS HIER IS IE:http://van-kraal-tot-sieraad.jouwweb.nl/wie-ben-ik
Ik hoop dat het nu gelukt is :mrgreen:

Gebruikersavatar
ukkies
Bead Lover
Berichten:420
Lid geworden op:vr 28 nov 2008 14:35
Locatie:In de omgeving van Haarlem
Contacteer:

Re: Ook ik heb me er aan gewaagd

Bericht door ukkies » wo 02 jan 2013 17:09

http://van-kraal-tot-sieraad.jouwweb.nl/
zo is hij aanklikbaar (én kom je op de homepage uit)
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes
~ Mahatma Gandhi ~

Gebruikersavatar
moedertje
Bead Designer
Berichten:789
Lid geworden op:vr 07 okt 2011 14:56
Locatie:België
Contacteer:

Re: Ook ik heb me er aan gewaagd

Bericht door moedertje » wo 02 jan 2013 17:15

ukkies schreef:http://van-kraal-tot-sieraad.jouwweb.nl/
zo is hij aanklikbaar (én kom je op de homepage uit)
Bedankt, zo zie je dat ik en de pc geen beste vrienden zijn.

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Ook ik heb me er aan gewaagd

Bericht door JMHols » do 03 jan 2013 11:33

Mooie site heb je gemaakt, er staan ook mooie dingen op.

Och, die link vergeten te plaatsen, dat heb ik ook wel eens hoor. Ik had dit jaar zelfs een kerstkaart verstuurt zonder onze naam erop. Toen ik de envelop zag twijfelde ik zelfs nog of die wel van ons was, ik had de envelop (voor mijn doen) zo netjes geschreven.

Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:

Re: Ook ik heb me er aan gewaagd

Bericht door Zina » do 03 jan 2013 12:20

Erg leuk! Ik zou alleen de roze tekst op de homepagina in dezelfde kleuren houden omdat dit erg afsteekt, dan zou ik eerder fel roos aanraden als ik zo vrij mag zijn.

En in je algehele menu staat wel en niet de woorden met hoofdletter, ik zou dan voor alles met of alles zonder hoofdletters kiezen.

Is het ook mogelijk op 'mijn sieraden' de hoofdpagina een foto te zetten zoals bij setjes, nu als je er op klikt lijkt het zo leeg.

Verder ziet het er top uit en je sieraden zijn ook top :)
Altijd aan het kralen...

Gebruikersavatar
moedertje
Bead Designer
Berichten:789
Lid geworden op:vr 07 okt 2011 14:56
Locatie:België
Contacteer:

Re: Ook ik heb me er aan gewaagd

Bericht door moedertje » vr 04 jan 2013 18:29

Zina schreef:Erg leuk! Ik zou alleen de roze tekst op de homepagina in dezelfde kleuren houden omdat dit erg afsteekt, dan zou ik eerder fel roos aanraden als ik zo vrij mag zijn.

En in je algehele menu staat wel en niet de woorden met hoofdletter, ik zou dan voor alles met of alles zonder hoofdletters kiezen.

Is het ook mogelijk op 'mijn sieraden' de hoofdpagina een foto te zetten zoals bij setjes, nu als je er op klikt lijkt het zo leeg.

Verder ziet het er top uit en je sieraden zijn ook top :)
Zina, Ik heb een foto op de pagina mijn sieraden toegevoegd alsook de kleine letters door hoofdletters vervangen. Bedankt voor de raad. Het is wel niet zo belangrijk voor mezelf want is maar gewoon om mijn kennissen, vrienden en familie te laten zien wat ik zoal maak. Ik denk niet dat iemand anders naar mijn pagina zal kijken. Daar is ie niet goed genoeg voor en het is ook niet voor te verkopen. Wel vraag ik me af wat ik er allemaal mee moet blijven doen.

Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:

Re: Ook ik heb me er aan gewaagd

Bericht door Zina » vr 04 jan 2013 20:10

Weetje wat het is moedertje, vrienden maken toch snel even mond op mond reclame en voor je het weet sla je er zomaar een verkoop uit! :D Je maakt mooie dingen dus die kans zit er gewoon in punt! Dus als je site dan mooi een geheel is maak je daar nog meer kans op ookal is het niet zo 1,2,3 je bedoeling.
Altijd aan het kralen...

Gesloten