Pearl-Art

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Pearl-art
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:vr 30 nov 2012 10:40
Contacteer:
Pearl-Art

Bericht door Pearl-art » ma 03 dec 2012 13:19

Afbeelding

Graag zou ik jullie mijn website willen tonen en jullie mening willen lezen.

Ik verkoop handgemaakte wijnglassieraden.
Doormiddel van het gebruik van een wijnglassieraad kun je ieders glas op een mooie en luxe manier van elkaar onderscheiden. Dit sieraad is perfect geschikt om extra charme te geven aan een bruiloft, etentje of een borrel!

http://www.pearl-art.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Pearl-art op za 22 dec 2012 15:47, 3 keer totaal gewijzigd.

Oeteljee
Bead Starter
Berichten:98
Lid geworden op:ma 04 jun 2012 18:48
Locatie:Den Bosch
Contacteer:

Re: Webshop geopend!!

Bericht door Oeteljee » za 08 dec 2012 13:45

Ik mis een aantal dingetjes:

Wie zijn jullie?

Wat doe je precies en wat voor artikelen kan ik kopen? Het is dat je het hier in je posting hebt gezet, anders snapte ik het niet. Ik zie enkel een glas met pareltjes, koop ik het glas, + parels en wat kan ik ermee of juist niet?

Je verkoopt glassieraden en hebt het in je faq over parels en sieraden welke je draagt. Ik zou dit echt toespitsen op je eigen producten.

Helemaal onderaan de (veel te warrige) voorwaarden vertel je iets over je product :?: Dit zijn juist zaken welke geheel voorop je site moeten worden geplaatst, immers: Je sieraden zijn gemaakt met een magneetslot, dus niet geschikt voor mensen met een pacemaker. Hoe moet dat op een bruiloft?

Dit zijn de eerste dingen welke bij mij opkomen,

Succes met de verkoop !

Pearl-art
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:vr 30 nov 2012 10:40
Contacteer:

Re: Webshop geopend!!

Bericht door Pearl-art » wo 12 dec 2012 07:42

Bedankt voor je opmerkingen!
heb er zeker wat aan gehad en wat mee gedaan. Heb nog niet alles helemaal zoals ik het wil, maar ga er nog even hard mee aan de slag! Ik hoop dat de site door de aangebrachte veranderingen een hoop meer duidelijkheid schept.

Jewel
Bead Intelligent
Berichten:1462
Lid geworden op:zo 07 aug 2005 11:26
Contacteer:

Re: Webshop geopend!!

Bericht door Jewel » wo 12 dec 2012 12:22

Ik vind de waarschuwing voor pacemakers wel wat overdreven en eerlijk gezegd vind ik het degenererend werken op je product.
Ik denk dat de melding dat er een magneetslotje in verwerkt zit, voldoende is. Ik zie namelijk nooit een melding bij verkopers van zilverKLEURIGE, goudKLEURIGE of bronsKLEURIGE sieraden dat deze materialen wel eens een allergische reactie kunnen geven. :? Dat is net zoiets.... Iemand met een overgevoeligheid of allergie weet zelf wel dat ze dit beter niet kunnen dragen. En iemand met een pacemaker weet zelf wel of dit een risico is of niet.

Ik zou de waarschuwing weghalen en alleen melden dat er een magneetje is gebruikt en dat de klant de mogelijkheid heeft te kiezen voor een ander soort sluiting :wink:
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

Pearl-art
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:vr 30 nov 2012 10:40
Contacteer:

Re: Webshop geopend!!

Bericht door Pearl-art » wo 12 dec 2012 13:11

De reden dat ik op de site vermeld dat het magneet mogelijk problemen kan geven is eigenlijk omdat het ook vermeld staat bij de verkoop van deze slotjes. waarschijnlijk zullen mensen er geen problemen aan ondervinden want je draagt het niet zelf. Maar bedankt voor je tip!!

Solly
Bead Discoverer
Berichten:26
Lid geworden op:di 18 dec 2012 11:23
Contacteer:

Re: Pearl-Art

Bericht door Solly » ma 24 dec 2012 15:47

Wat een leuk idee! Heb er eigenlijk nooit van gehoord.... zijn er meer mensen die dit doen of is het je eigen idee?

Pearl-art
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:vr 30 nov 2012 10:40
Contacteer:

Re: Pearl-Art

Bericht door Pearl-art » ma 24 dec 2012 20:26

Bedankt voor je leuke reactie! er zijn wel meer mensen met het wijnglassieraad idee alleen ik ben zover ik weet de enige die op deze manier de sieraden maakt en deze materialen gebruikt!!

Gesloten